سه‌شنبه 2 تیر 1405

مددی: بدمینتون بانوان برای نخستین بار المپیکی شد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون بعد از کسب سهمیه بازی‌های المپیک گفت: این سهمیه برای نخستین بار در بخش بانوان کسب شد.