پنج‌شنبه 7 تیر 1403

مدل اروپایی پورمحمدی برای مدیریت سوخت و کمک به بخش درمان و سلامت

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
مدل اروپایی پورمحمدی برای مدیریت سوخت و کمک به بخش درمان و سلامت

پورمحمدی گفت: ما می توانیم میانگین از میزان سوخت در اروپا بگیریم و آن را به مردم مجانی بدهیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی پورمحمدی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در بخش دوم مناظره امشب، به اظهارات سایر نامزدها پاسخ داد.

اهم سخنان پورمحمدی به شرح زیر است:

* بحث سلامت جز نقاط مثبت ما است.

*برخی از دوستان پزشک هستند، طرح هایتان را بدهید و اجرا می کنیم، ارتقای سلامت می دهیم (خنده)، الحمدالله متخصص کارامد وجود دارد.

* تقریبا ما در شرایط مناسبی از نظر ظرفیت، آموزش، دانش و تحصیل، بیمارستان و تخت ها و... هستیم.

* توسعه زیرساخت ارتباطی برای مشاور و درمان که ایجاد شده را گسترش بدهیم، بحثی که آقای قالیباف اشاره کردند، سالمندی مسئله مهم کشور است و از الآن باید به آن توجه کرد. اوتیسم که توسعه زیادی پیدا کرده است.

* همچنان برمی گردم به تدبیر، برنامه ریزی، ایجاد اعتماد، امید و همکاری متقابل، پزشکان جز فرهیخته ترین مجموعه های نظام ما هستند. کادر گسترده پزشکی هستند.

*خانواده بزرگ بهداشت و درمان از ظریفت بزرگ ماست.

* ماباید گره های آنان را حل کنیم، یکی از مباحث مورد توجه دولت در کلان سیاست گذاری، یکی فراهم کردن بستر مناسب، اعتماد کردن و مهم تر مدیریت اقتصاد سلامت و درمان است.

*مطمئن هستم با مدیریت خوب در یارانه سوخت و انرژی که متاسفانه در 15 یا 16 سال گذشته در دو طیف مدیریتی جناحی نتوانستیم آن را سامان بدهیم و پرت عظیم انرژی داریم، ما می توانیم میانگین از میزان سوخت در اروپا بگیریم و آن را به مردم مجانی بدهیم. یک شاخص و مدل داریم باقی مانده آن را می توانیم یک تسهیلات دیگر مانند کمک به بهداشت و آموزش ارائه بدهیم.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1922408