چهارشنبه 3 تیر 1405

مدیرعامل نساجی: خوشحالیم رقبای ما ناکام شدند / مسئولان استان مازندران با نساجی مهربان نیستند

خبرگزاری میزان مشاهده در مرجع

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: نگاه مسئولان استانی به تیم نساجی مهربانانه نیست و انتظار ما بیشتر از این‌هاست.