مدیرعامل نساجی: خوشحالیم رقبای ما ناکام شدند / مسئولان استان مازندران با نساجی مهربان نیستند
مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: نگاه مسئولان استانی به تیم نساجی مهربانانه نیست و انتظار ما بیشتر از اینهاست.
مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: نگاه مسئولان استانی به تیم نساجی مهربانانه نیست و انتظار ما بیشتر از اینهاست.