دوشنبه 28 خرداد 1403

مذاکرات آغاز شد: ستاره لیورپول در یک قدمی بارسا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مذاکرات آغاز شد: ستاره لیورپول در یک قدمی بارسا

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، جلساتی را با مدیر برنامه لوئیس دیاز برگزار کرده و امیدوار است که بتواند او را به خدمت بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال چند بازیکن بزرگ را به خدمت بگیرد و امیدوار است که بتواند تیمش را تقویت کند تا تحت هدایت هانسی فلیک در فصل آینده به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود.

نام چند بازیکن در چند هفته اخیر در کنار نام باشگاه به گوش رسیده اما حالا روزنامه اسپانیایی آ. اس خبر داده است که دکو جلساتی را با مدیر برنامه دیاز برگزار کرده است. مدیر ورزشی بارسلونا علاقه بسیار زیادی به او دارد و همیشه رویای انتقال او به این باشگاه را داشته است. در صورتی که رافینیا در این تابستان جدا شود، راه برای آنها هموار خواهد بود.

اگر لیورپول اولین چراغ سبز را برای فروش این ستاره کلمبیایی نشان دهد، مدیران بارسا آماده هستند تا مذاکراتی دشوار مانند اتفاقی که پیش از این در جریان جذب کوتینیو رخ داد را با لیورپول آغاز کنند. پیش بینی می‌شود که قیمت مد نظر لیورپول برای فروش این بازیکن نزدیک به 75 میلیون یورو باشد.

رسانه‌های انگلیسی پیش از این از احتمال جدایی دیاز از لیورپول در این پنجره تابستانی خبر داده بودند و این احتمال وجود دارد که او به دنبال کسب تجربه متفاوت در لالیگا و پوشیدن پیراهن بارسا در فصل آینده باشد.

مذاکرات آغاز شد: ستاره لیورپول در یک قدمی بارسا 2