چهارشنبه 4 مهر 1403

مذاکرات فشرده: دلارهای آمریکایی برای وسوسه نیمار

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مذاکرات فشرده: دلارهای آمریکایی برای وسوسه نیمار

باشگاه چلسی با نیمار برای انتقال احتمالی به استمفوردبریج مذاکره می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارش‌ها، نیمار پس از مذاکره از سوی ایجنتش با مدیران چلسی، ممکن است راهی این باشگاه لیگ برتری شود.

نیمار به پاری سن ژرمن اطلاع داده که می‌خواهد تابستان امسال این باشگاه را ترک کند. او بدین ترتیب تبدیل به جدیدترین ستاره مطرحی می‌شود که معمای دیگری را برای باشگاه پاریسی ایجاد می‌کند. آن‌ها هنوز وضعیت کیلیان امباپه را مشخص نکرده‌اند.

ستاره برزیلی در سال 2017 با انتقالی به ارزش 222 میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست و اکنون مشتاق است تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات اروپا، این باشگاه را ترک کند.

طبق گزارش RMC اسپورت، چلسی از مدت‌ها قبل برای جذب این بازیکن مشتاق بوده و می‌تواند مقصد مناسبی برای او باشد چراکه مذاکرات بین بازیکن و باشگاه همچنان ادامه دارد.

دستمزد بالای نیمار در پاریس موجب شد بسیاری از باشگاه‌ها برای خرید این بازیکن دچار تردید شوند اما چلسی از نظر مالی کاملا آماده این انتقال است. با این حال، با توجه به تغییر ساختار حقوق بازیکنان فعلی ظاهراً چلسی می‌خواهد سقف درآمد پایین‌تری را برای بازیکنان مطرح تیمش ایجاد کند.

نیمار در حال حاضر دو سال از قراردادش با پاری سن ژرمن با گزینه تمدید برای یک سال دیگر را پیش رو دارد. تو در سال 2021 قراردادش را تمدید کرده بود. چلسی از زمان آغاز مالکیت تاد بولی برای جذب بازیکنان مطرح تلاش کرده و اکنون نیمار جدیدترین سوژه این تاجر آمریکایی است.

مذاکرات فشرده: دلارهای آمریکایی برای وسوسه نیمار 2