یک‌شنبه 1 مهر 1403

مذاکره جدی برای تمدید با اشرف حکیمی / نگرانی جدید پی‌اس‌جی: نکند دوست امباپه هم برود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مذاکره جدی برای تمدید با اشرف حکیمی / نگرانی جدید پی‌اس‌جی: نکند دوست امباپه هم برود!

با توجه به احتمال بالای جدایی کیلیان امباپه، پاری سن ژرمن نگران از دست دادن اشرف حکیمی است و مذاکرات جدی با او برای تمدید قراردادش را آغاز کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، دوستی صمیمی بین کیلیان امباپه و اشرف حکیمی از مشهورترین رفاقت‌های دنیای فوتبال است. دوستی‌ای که باعث شده پاری سن ژرمن نگران جدایی اشرف حکیمی همزمان با جدا شدن کیلیان امباپه از این تیم باشد.

پاری سن ژرمن تقریبا پذیرفته که با شروع تابستان دیگر کیلیان امباپه را در اختیار نخواهد داشت. قرارداد کیلیان در پایان فصل به پایان رسیده و او که قراردادش را تمدید نکرده به احتمال زیاد به رئال مادرید خواهد پیوست.

مدیران پی‌اس‌جی از این می‌ترسند که با جدا شدن امباپه، اشرف حکیمی دیگر تمایلی به ادامه بازی در این تیم نداشته باشد. حکیمی در سه فصل گذشته از ستاره‌های مهم تیم پاریسی بوده است. آر ام سی اسپورتس در گزارشی می‌گوید پاری سن ژرمن به همین علت مذاکراتی جدی با حکیمی برای تمدید قرارداد او را آغاز کرده است.

حکیمی در تابستان 2021 با قراردادی 60 میلیون یورویی از اینتر به پی‌اس‌جی پیوست. او همان زمان قراردادی پنج ساله با پاری سن ژرمن امضا کرد که در سال 2026 به پایان می‌رسد. او سابقه بازی در رئال مادرید و دورتموند را هم دارد.

مذاکره جدی برای تمدید با اشرف حکیمی / نگرانی جدید پی‌اس‌جی: نکند دوست امباپه هم برود! 2