یک‌شنبه 6 آبان 1403

مربی تیمم را زمینی به مونیخ خواهم برد / سایه دومین گواردیولا در آینده بایرن!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مربی تیمم را زمینی به مونیخ خواهم برد / سایه دومین گواردیولا در آینده بایرن!

پره گواردیولا، مدیر باشگاه خیرونا، در پاسخ به سوالی درباره پیشنهاد بایرن مونیخ به میشل، سرمربی این تیم، واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا این فصل بسیار بالاتر از حد انتظار ظاهر شده است. بسیاری از کارشناسان پیش از شروع فصل در پیش‌بینی‌هایشان این تیم را در خوشبینانه‌ترین حالت در رده سوم یا چهارم قرار می‌دادند.

کسی تصورش را نمی‌کرد در این فصل شاهد قدرت‌نمایی خیرونا باشیم. آنها مدت زیادی را صدرنشین بودند و حالا با رئال مادرید صدرنشین هم‌امتیاز هستند و فقط به دلیل باخت در بازی رودررو در رده دوم قرار گرفته‌اند. آنها همچنین بارسلونا را در این فصل 4-2 و اتلتیکو مادرید را 4-3 برده‌اند تا نشان دهند برای کسب قهرمانی لالیگا یک رقیب جدی هستند.

یکی از عوامل اصلی قدرت آنها در این فصل میشل است. سرمربی ای که کاری فوق‌العاده انجام داده و در همین نیم‌فصل علاقه‌مندان زیادی پیدا کرده است. یکی از شایعات علاقه بایرن مونیخ به این مربی است. امروز در مصاحبه‌ای از گواردیولا، مدیر باشگاه خیرونا، درباره این علاقه پرسیدند و او پاسخی جالب داد.

او گفت: «اگر بایرن پیشنهادی برای میشل بفرستد خودم با ماشین او را به مونیخ خواهم برد. او مستحق این است که بتواند درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد. در صورتی‌که یک باشگاه بزرگ خواهان جذب او باشد، ما هیچ مشکلی با رفتن او نخواهیم داشت.»

مربی تیمم را زمینی به مونیخ خواهم برد / سایه دومین گواردیولا در آینده بایرن! 2