چهارشنبه 18 مهر 1403

مردک دست از سر فوتبال شیلی بردار / فحاشی باورنکردنی ویدال به سرمربی خودی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مردک دست از سر فوتبال شیلی بردار / فحاشی باورنکردنی ویدال به سرمربی خودی!

آرتورو ویدال، ستاره سرشناس فوتبال شیلی، بعد از شکست مقابل آرژانتین به تندترین و توهین‌آمیزترین شکل ممکن از سرمربی تیم ملی کشورش انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آرتورو ویدال یکی از مشهورترین فوتبالیست‌های یک دهه اخیر شیلی است. او که اخیرا از طرف سرمربی شیلی، ریکاردو گارکا به تیم ملی دعوت نشده شکست سنگین مقابل آرژانتین را بهانه مناسبی برای تسویه حساب با این مربی دید.

شیلی دیشب در خانه آرژانتین مقابل تیمی که لیونل مسی را هم در ترکیب نداشت 3-0 شکست خورد. شاگردان گارکا با این باخت در رتبه نهم جدول انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی قرار گرفتند تا محبوبیت گارکا به کمترین میزان ممکن برسد.

درحالیکه بسیاری از کارشناسان فوتبال شیلی در حال انتقاد از سرمربی آرژانتینی تیم ملی کشورشان بودند ویدال پا را از انتقاد فراتر گذشت و توهین‌هایی باورنکردنی به سر مربی تیم ملی کشورش کرد.

اولین کلمه‌ای که آرتورو ویدال خطاب به گارکا به کار برد حتی در شبکه‌های تلویزونی شیلی غیر قابل پخش است. او صحبتهایش را اینطور شروع کرد:" این... اصلا کوپا لیبرتادورس را نگاه نمی‌کند که بازیکن‌های شیلی را بشناسد. این مردک فقط بازی‌های فوتبال آرژانتین را نگاه می‌کند. آرژانتین را ببینید، اکثر بازیکنان‌شان سالها است کنار هم بازی می‌کنند ولی در شیلی از این خبرها نیست. نه از جوان‌گرایی خبری هست و نه استفاده از تیمی که سالها کنار هم باشند و هم را خوب بشناسند. این مربی فقط استاد سوزاندن بازیکنان جوان است. لعنتی، وقتی بازی به اینجا می‌رسد باید سه تعویض همزمان بکنی که بروند و بازی را آرام کنند. ولی نه، اصلا بهتر است که تو دخالت نکنی. هر چه زودتر بروی ما یک نفس راحت می‌کشیم".

جالب اینکه حتی بسیاری از هواداران فوتبال در شیلی با انتقادهای بی‌سابقه ویدال از سرمربی آرژانتینی تیم ملی کشورشان ناراحتند. بسیاری از کاربران اهل شیلی در واکنش‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی داشتند معتقد بودند که ویدال بیشتر به خاطر دعوت نشدن به تیم ملی کینه به دل گرفته و مشکلش با گارکا همین است.

مردک دست از سر فوتبال شیلی بردار / فحاشی باورنکردنی ویدال به سرمربی خودی! 2
مردک دست از سر فوتبال شیلی بردار / فحاشی باورنکردنی ویدال به سرمربی خودی! 3