یک‌شنبه 6 آبان 1403

مرد پنج گله یورو 2020، در ذهن یورو 2024؛/ دهمین گل سرنوشت ساز پاترک شیک!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مرد پنج گله یورو 2020، در ذهن یورو 2024؛/ دهمین گل سرنوشت ساز پاترک شیک!

پاتریک شیک هر زمان لورکوزن در شکست دادن حریفش ناکام بوده، با گلزنی خود شرایط را تغییر داده است.

به گزارش ورزش سه، تیم لورکوزن در دیدار هفته بیست و هفتم خود مقابل هوفنهایم، شرایط بسیار سختی را تجربه کرد ولی گل‌های اندریش در دقیقه 88 و پاتریک شیک در دقیقه 90+1 باعث شد تا رکورد شکست ناپذیری لورکوزن در تمامی رقابت‌ها حفظ شود.

پاتریک شیک که پیش از این در یورو 2020 با گلزنی خود برای تیم ملی چک توانست نامش را بر سر زبان‌ها بیاندازد، فصل گذشته را به صورت کامل به دلیل مصدومیت از دست داد و حالا در این فصل که دوباره به مسابقات برگشته، با گل‌هایش نقش پررنگی در پیروزی های لورکوزن داشته است.

این بازیکن در تمامی رقابت‌ها برای لورکوزن 10 گل به ثمر رسانده که نیمی از آن‌ها در بوندسلیگا به ثمر رسیده است؛ از نکات جالب‌تر این است که او در هفت بازی، در شرایطی برای لورکوزن گلزنی کرده که تیمش از حریف عقب بوده یا بازی مساوی بوده تا پاتریک شیک با ده گل خود در این فصل ناجی رکورد شکست ناپذیری تیم ژابی آلونسو باشد.

او از حالا در ذهن یورو 2024 است و پس از اینکه در دوره قبل با 5 گل، توانست به صورت مشترک با کریستیانو رونالدو آقای گل شود، انگیزه بسیار زیادی دارد تا فرم خوب خودش را در جام ملت‌های اروپا به نمایش بگذارد.

مرد پنج گله یورو 2020، در ذهن یورو 2024؛/ دهمین گل سرنوشت ساز پاترک شیک! 2