شنبه 7 مهر 1403

مرعشی: به پزشکیان گفته شد خودش باشد نه روحانی یا خاتمی!

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
مرعشی: به پزشکیان گفته شد خودش باشد نه روحانی یا خاتمی!

دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی گفت: در مقطعی به روحانی گفته شد نمی‌خواهیم موسوی دوم، هاشمی دوم یا خاتمی دوم باشید بلکه خودش باشد و نیروهای کارشناسی کشور را به کار بگیرد و اکنون نیز به پزشکیان همین حرف

به گزارش مشرق،سیدحسین مرعشی شامگاه یکشنبه در ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در بوشهر با اشاره به ویژگی‌های این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از جناح اصلاح‌طلبان سابقه منفی ندارد و فردی پاک و صحیح‌العمل است.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه پزشکیان تابع سیاست‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: اینکه پزشکیان گفته تابع سیاست‌های کلی رهبری است جای نقد ندارد، زیرا سیاست‌های کلی نظر کارشناسی کشور است.

** سیدحسین مرعشی با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات 8 تیر ماه گفت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فرصتی مهم با حضور حداکثری مردم در صعودی شدن نرخ مشارکت مردم در انتخابات است.

** وی اضافه کرد: کشور ایران دچار مشکلات پیچیده سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است و ایران بعد جنگ تجربه دولت‌های سازندگی و اصلاحات را دارد.

** دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی گفت: انرژی هسته‌ای حق مسلم کشور بوده که ایران این مشکل را حل کرده و در این زمینه به تکنولوژی نیز رسیده و چرا 30 سال کشور باید در این بحران بماند و این زمان را از دست بدهیم.

** در مقطعی به روحانی گفته شد نمی‌خواهیم موسوی دوم، هاشمی دوم یا خاتمی دوم باشید بلکه خودش باشد و نیروهای کارشناسی کشور را به کار بگیرد و اکنون نیز به پزشکیان همین حرف زده می‌شود و در بین نامزدهای انتخاباتی اکنون یک نفر آمده که از بقیه متفاوت و حرف اساسی می‌زند که باید از فرصت ورود چنین فردی استفاده کرد.