سه‌شنبه 17 مهر 1403

مسئولان پاسخگوی حیف و میل بیت‌المال در شهر یاسوج باشند / دزدی از دولت یا ملت؟

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مسئولان پاسخگوی حیف و میل بیت‌المال در شهر یاسوج باشند / دزدی از دولت یا ملت؟

شهروندان یاسوجی خواستار توجه به روشنایی معابر این شهر و پاسخگوی مسئولان به حیف و میل بیت‌المال شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس روشنایی معابر از جمله مهم ترین اقدامات مبلمان شهرها است مبلمانی که در شهر یاسوج با سکوت شورای شهر و بی خیالی مدیریت شهری به کما رفته است.

این روزها مشکل نبود چراغ و کمبود روشنایی در خیابان‌ها و گذرگاه‌های شهر یاسوج، موجب گلایه شهروندان شده و آنها بارها با ارسال پیام و تماس تلفنی از وجود چنین مشکلی که کاهش امنیت و ایمنی را هم به دنبال داشته، ابراز نارضایتی کرده‌اند.

اگر چه روشنایی معابر به جهت رفاه شهروندان بیشتر استفاده می شود و در بخشهای از پایتخت طبیعت ایران سالهاست نصفه و نیمه طراحی و اجرا شده است اما بی استفاده بودن آنها صرفا به حیف و میل بیت المال تبدیل شده و نمی توان صرفه جویی را بهانه عدم روشنایی این معابر عنوان کرد.

با فرصت سوزی و صرف هزینه انجام شده در شهر یاسوج برای اجرای روشنایی معابر و بلا استفاده بودن آن، این سوال برای شهروندان پیش می آید آیا این دزدی از جیب دولت است یا ملت و تکلیف پیاده رو های تاریک شهر و حقوق شهروندان در این خصوص چه می شود؟

سال 1394 پروژه روشنایی معابر شهر یاسوج با هزینه ای بالغ بر 400 میلیون تومان اجرایی شد تا بعد از 7 سال این زیر ساخت بلا استفاده در حال نابودی باشد و هیچ مسئولی در این شهر پیگیر اجهاف حقوق شهروندان نباشد.

ایجاد امنیت از مهم‌ترین مولفه‌های حقوق شهروندی است که تا حدودی با روشنایی معابر تحقق یافته و در این راستا نیازمند برنامه‌ریزی مدون و بهتر توسط دستگاه‌های متولی هستیم.

تصاویر زیر از سطح معابر شهر یاسوج گرفته شده که حکایت از حیف و میل بیت المال و مستهلک شدن چراغ های روشنایی برق بلا استفاده دارد.

انتهای پیام /

مسئولان پاسخگوی حیف و میل بیت‌المال در شهر یاسوج باشند / دزدی از دولت یا ملت؟ 2
مسئولان پاسخگوی حیف و میل بیت‌المال در شهر یاسوج باشند / دزدی از دولت یا ملت؟ 3
مسئولان پاسخگوی حیف و میل بیت‌المال در شهر یاسوج باشند / دزدی از دولت یا ملت؟ 4
مسئولان پاسخگوی حیف و میل بیت‌المال در شهر یاسوج باشند / دزدی از دولت یا ملت؟ 5
مسئولان پاسخگوی حیف و میل بیت‌المال در شهر یاسوج باشند / دزدی از دولت یا ملت؟ 6