چهارشنبه 11 مهر 1403

مسابقات دانشجویی بدنسازی و پرورش اندام برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
مسابقات دانشجویی بدنسازی و پرورش اندام برگزار می‌شود

مسئول کمیته دانشجویی در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: منتظر صدور مجوز برای برگزاری اولین دوره مسابقات ورزشی دانشجویی در رشته‌های زیرمجموعه این فدراسیون هستیم.

- اخبار ورزشی -

مسعود روشنی مسئول کمیته دانشجویی در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره فعالیت‌های این کمیته اظهار داشت: از آنجایی که فدراسیون بدنسازی به‌واسطه وسعت در فعالیت‌ها و رشته‌های زیر مجموعه‌اش همچون فیتنس، فیزیک، فیتنس چلنج، پاورلیفتینگ، قوی‌ترین مردان، مچ‌اندازی وپرورش اندام، مخاطبان بسیاری را در کشور دارد و با توجه به مساعدت رئیس فدراسیون به جامعه دانشگاهی و با تعامل فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و نشست‌هایی که انجام شده، دستور راه‌اندازی این کمیته که تمام رشته‌ها را در قلب خود گنجانده، به من دادند.

نصیرزاده نایب رئیس فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام شد

وی افزود: در این چند ماه اخیر که مسئولیت کمیته دانشجویی به من داده شده، در حال بررسی چگونگی ورود و انتصاب افراد بودیم و هم‌اکنون منتظر صدور مجوز از ریاست فدراسیون بدنسازی جهت برگزاری اولین دوره مسابقات ورزشی دانشجویی در کشور هستیم.

رئیس کمیته دانشجویی فدراسیون بدنسازی در ادامه گفت: ما معتقدیم جامعه دانشجویی یک جامعه پویا و مورد توجه است، از همین‌رو تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که برای این حوزه رویدادهای مهمی را برای این قشر علمی و جوان رقم بزنیم.

رئیس انجمن پایش سلامت فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی عنوان کرد: ما به زودی فراخوان جذب نیروهای دانشجویی علاقمند را به روسای تمام هیئت‌های استانی در کشور ابلاغ خواهیم کرد تا پویش فعالیت‌های دانشجویی سلامت محور در این حوزه رقم بخورد. به‌زودی شاهد فعالیت‌های گسترده و نشاط بخش در حوزه دانشجویی خواهیم بود.