مسمومیت 12 نفر به دلیل مصرف نوشیدنی فاسد در این استان
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس از مسمومیت 12 نفر به دلیل مصرف نوشیدنی فاسد خبر داد.
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس از مسمومیت 12 نفر به دلیل مصرف نوشیدنی فاسد خبر داد.