یک‌شنبه 15 مهر 1403

مسی در آرژانتین، اسطوره سیری‌ناپذیر است! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مسی در آرژانتین، اسطوره سیری‌ناپذیر است! (عکس)

لیونل مسی ساعتی پیش وارد کمپ تیم ملی آرژانتین شد تا به همراه آلبی‌سلسته در دو بازی در رقابتهای انتخابی جام جهانی 2026 شرکت کند.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه به نظر می‌رسید لیونل مسی بعد از قهرمانی در جام جهانی به هر آنچه می‌خواست دست پیدا کرده ولی او هنوز قصدی برای خداحافظی با فوتبال ملی ندارد و رکوردهایی هست که لئو در فکر شکستن آنها است.

آرژانتین در نقطه آغاز یک رویای جدید قرار دارد: دفاع از عنوان قهرمانی جام جهانی در تورنمنتی که سه سال دیگر برگزار می‌شود رویای شیرین آرژانتینی‌ها است. این چالشی است که به مسی انگیزه می‌دهد و او را برای به میدان رفتن در انتخابی جام جهانی به کشورش می‌کشاند.

یکی از رکوردهایی که مسی قصد دارد به آن دست پیدا کند رکورد بیشترین گل زده در رقابتهای انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی است. مسی در روزهای آینده برای عبور از این رکورد با پیراهن آلبی‌سلسته به میدان خواهد رفت.

مسی باید رکوردی را بشکند که در حال حاضر در دست دوست صمیمی او لوئیس سوارز قرار دارد. سوارز در انتخابی جام جهانی 29 گل به ثمر رسانده و تعداد گلهای مسی 28 است. با توجه به اینکه سوارز در حال حاضر به اردوی تیم ملی اروگوئه دعوت نشده مسی با زدن دو گل در دو بازی آینده آلبی‌سلسته از رکورد او عبور خواهد کرد.

لیونل مسی دقایقی پیش با یک سویشرت مشکی و چمدان به دست وارد اردوی تیم ملی آرژانتین شد تا برای دو بازی با اکوادور و بولیوی آماده شود.

مسی در آرژانتین، اسطوره سیری‌ناپذیر است! (عکس) 2
مسی در آرژانتین، اسطوره سیری‌ناپذیر است! (عکس) 3