سه‌شنبه 8 آبان 1403

مشتریان بزرگ برای جذاب‌ترین ستاره فوتبال آلمان

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مشتریان بزرگ برای جذاب‌ترین ستاره فوتبال آلمان

بایرن مونیخ و بارسلونا هر دو به فلوریان ویرتز، ستاره جوان باشگاه بایر لورکوزن علاقه دارند و قصد دارند در ژانویه یا تابستان بعدی برای جذب او اقدام کنند.

به گزارش "ورزش سه"، پنجره نقل و انتقالات تابستانی بسته شده است اما خبرهای علاقه باشگاه‌ها به بازیکنان دیگر همچنان در بین اخبار نشریه‌ها و سایت‌های خبری پربازدید هستند.

یکی از خبرهای جدید نقل و انتقالاتی این روزها، علاقه بارسلونا و بایرن مونیخ به جذب ستاره بایر لورکوزن است.

ویرتز که تنها بیست سال سن دارد، تاکنون در 113 بازی برای بایر لورکوزن در رقابت‌های مختلف به میدان رفته است و 26 گل به ثمر رسانده و 34 پاس گل داده و در اوج جوانی و پختگی دوران بازی خود قرار دارد.

با وجود اینکه این بازیکن آلمانی در تابستان امسال تا سال قرارداد خود را با لورکوزن تا سال 2027 تمدید کرد، تیم‌های مطرح همچنان علاقه‌مند به جذب او هستند. بارسلونا مدتی است که ویرتز را زیر نظر دارد، اما حالا بایرن، قهرمان بوندسلیگا، وارد این رقابت شده است. به گزارش رسانه‌های آلمانی بایرن می‌خواهد زوج جمال موسیالا و ویرتز را در ترکیب خود داشته باشد تا برای سال‌ها خیالش از آن قسمت زمین راحت باشد.

در ده بازی در تمام رقابت‌های این فصل، ویرتز سه گل به ثمر رسانده و چهار پاس گل داده است و در همه بازی‌ها بجز یک بازی در ترکیب ثابت تیمش قرار گرفته و مهره‌ای بسیار کلیدی برای تیم ژابی آلونسو محسوب می‌شود.

مشتریان بزرگ برای جذاب‌ترین ستاره فوتبال آلمان 2
مشتریان بزرگ برای جذاب‌ترین ستاره فوتبال آلمان 3
مشتریان بزرگ برای جذاب‌ترین ستاره فوتبال آلمان 4