دوشنبه 2 مهر 1403

مشت آهنین لوکاکو امپولی را ویران کرد (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مشت آهنین لوکاکو امپولی را ویران کرد (عکس)

روملو لوکاکو توانست طلسمش را بشکند و در سری آ ایتالیا گل بزند. مهاجم بلژیکی در 8 ماه گذشته نتوانسته بود در جریان بازی گل بزند. او در برد 3 بر صفر اینتر برابر امپولی 2 گل زد و یک پاس گل به لائوتارو مارتینز داد.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر توانسته به نیمه نهایی جام حذفی و لیگ قهرمانان راه پیدا کند ولی در سری آ و با برگرداندن 15 امتیاز یووه، موقعیت متزلزلی دارد. نراتزوری برابر امپولی به شدت نیازمند پیروزی بود، چون 5 بازی پیاپی مساوی کرده و از هر مسابقه تنها یک امتیاز به دست آورده بود.

همه اینها را در کنار جنجال‌هایی که در روزهای اخیر پیرامون لوکاکو شکل گرفته بود بگذارید تا عزم اینتر و مهاجم بلژیکی‌اش برای موفقیت در این دیدار را درک کنید. لوکاکو که این روزها خود را در محاصره مسایل حاشیه‌ای می‌دید بار دیگر ثابت کرد چه گلزن بزرگی است و هر زمانی که اینتر به او احتیاج دارد، قادر است تیمش را از مهلکه نجات دهد. برابر امپولی هم او گل اول را با اولین ضربه در چارچوب اینتر به ثمر رساند. این اولین گل او در جریان بازی از هفته اول سری آ تاکنون بود. در این صحنه، او با مارسلو بروزوویچ یک و دو کرد و بعد با ضربه‌ای که بیشتر دقیق بود تا محکم، توپ را گوشه دروازه فرستاد.

او که گل اول را با ضربه پای راست زده بود، گل دوم را با پای چپ به ثمر رساند. در این لحظه، او توانست از یک مدافع حریف جلو بزند و با ضربه‌ای از درون 18 قدم، توپ را به گوشه پایینی دروازه بفرستد. لوکاکو دقایقی بعد نیز توانست لائوتارو مارتینز را در موقعیت گلزنی قرار دهد تا نشان دهد چه ارزشی برای اینتر دارد. در دقیقه 88 دیدار، او از وسط نفوذ کرد و توپ را به چپ برای مارتینز ارسال کرد تا مهاجم آرژانتینی با ضربه‌ای دقیق، دروازه‌بان میزبان را مغلوب کند.

مشت آهنین لوکاکو امپولی را ویران کرد (عکس) 2
مشت آهنین لوکاکو امپولی را ویران کرد (عکس) 3
مشت آهنین لوکاکو امپولی را ویران کرد (عکس) 4