چهارشنبه 28 شهریور 1403

مشخصات فیدلیتی جدید اعلام شد / آغاز فروش شاسی‌بلند جدید چینی با انبوهی از امکانات، به‌زودی

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
مشخصات فیدلیتی جدید اعلام شد / آغاز فروش شاسی‌بلند جدید چینی با انبوهی از امکانات، به‌زودی

پس از عرضه فیدلیتی پرایم و پرستیژ، نوبت به عرضه و تولید نسل جدید فیدلیتی با طراحی و امکانات جدید رسیده است.

امیرمسعود عابدین_ شرکت بهمن‌موتور پس از عرضه فیدلیتی پرستیژ، حالا برای مونتاژ فیدلیتی XB1 آماده شده است. نام این خودرو در اصل جتور X1 بوده که در ایران به نام فیدلیتی XB1 عرضه خواهد شد. این خودرو در مقایسه با سایر نسخه‌های فیدلیتی از طراحی و امکانات بسیار بهتری بهره‌مند است.

فیدلیتی XB1 طراحی متمایزی نسبت به نسخه پرستیژ دارد. جتور X1 در سال 2022 معرفی شده و جدیدتر از جتور X70 پلاس یا همان فیدلیتی پرسیتژ است. دیلایت خطی در بالاترین قسمت قرار گرفته و چراغ‌های اصلی به شکل عمودی در پایین آن قرار دارند. جلوپنجره بزرگی در کنار چراغ‌های اصلی قرار گرفته که نمای تهاجمی و خشن‌تری را به خودرو داده است.

خطوط ملایم و طراحی کِرو در نمای جانبی دیده می‌شود. دستگیره‌های مخفی درب‌ها و همچنین رینگ‌های بزرگ 9 پره در این قسمت قابل توجه هستند. در نمای پشتی، طراحی y شکل چراغ‌ها جذابیت این قسمت را بیشتر کرده‌اند. دیفیوزر اسپرت نیز در این قسمت خودنمایی می‌کند.

کابین جدید محصولات جتور در این مدل حضور دارد. نمایشگر بسیار بزرگ اطلاعات - سرگرمی و همچنین فرمان D کات در دو طرف (بالا و پایین)، بیشترین خودنمایی را در این قسمت دارند. از نظر امکانات و آپشن با خودرویی در سطح بالا مواجهیم. امکانات شاخصی مثل فناوری LED چراغ‌ها با قابلیت تطبیقی، نور بالای اتوماتیک، درب صندوق عقب برقی، گرمکن و سردکن صندلی‌های ردیف جلو، هدآپ دیسپلی، نورپردازی داخلی، سانروف پانورامیک، 6 کیسه هوای 10 نقطه‌ای، کروز کنترل تطبیقی، رادار خطی و نقطه‌کور، ترمز اضطراری و خودکار، رانندگی خودکار بین خطوط، دستیار کمکی راننده ADAS و... در این خودرو حضور دارد.

دو نوع پیشرانه برای فیدلیتی XB1 در نظر گرفته شده است. در مرحله اول شاهد ورود پیشرانه 1.6 لیتری توربو GDi با 197 اسب‌بخار قدرت و 290 نیوتون‌متر گشتاور خواهیم بود. گیربکس 7 سرعته تَر وظیفه انتقال قدرت به محورهای جلو را دارد.

نسخه هیبرید XB1 احتمالا در آینده عرضه خواهد شد. پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ در کنار یک پیشرانه برقی، 326 اسب‌بخار قدرت و 545 نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند! مشخصات کامل و دقیق این خودرو در تصاویر زیر شرح داده شده است:

322

کد خبر 1957664
مشخصات فیدلیتی جدید اعلام شد / آغاز فروش شاسی‌بلند جدید چینی با انبوهی از امکانات، به‌زودی 2
مشخصات فیدلیتی جدید اعلام شد / آغاز فروش شاسی‌بلند جدید چینی با انبوهی از امکانات، به‌زودی 3
مشخصات فیدلیتی جدید اعلام شد / آغاز فروش شاسی‌بلند جدید چینی با انبوهی از امکانات، به‌زودی 4
مشخصات فیدلیتی جدید اعلام شد / آغاز فروش شاسی‌بلند جدید چینی با انبوهی از امکانات، به‌زودی 5
مشخصات فیدلیتی جدید اعلام شد / آغاز فروش شاسی‌بلند جدید چینی با انبوهی از امکانات، به‌زودی 6
مشخصات فیدلیتی جدید اعلام شد / آغاز فروش شاسی‌بلند جدید چینی با انبوهی از امکانات، به‌زودی 7