جمعه 14 اردیبهشت 1403

مشکل گوندوگان و آرائوخو حل شد / آشتی‌کنان در بارسا: فقط گل و شیرینی کم بود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مشکل گوندوگان و آرائوخو حل شد / آشتی‌کنان در بارسا: فقط گل و شیرینی کم بود

کادنا کوپه گزارش داد امروز ایلکای گوندوگان و رونالد آرائوخو در رختکن بارسا دیدار کردند تا تنشی که بین آنها ایجاد شده بود پایان یابد.

به گزارش "ورزش سه"، مصاحبه ایلکای گوندوگان بعد از شکست بارسا مقابل پاری سن ژرمن به تنش در این تیم دامن زده بود. گوندوگان به صورت ضمنی آرائوخو را هدف گرفت که در جریان بازی با یک خطا روی بازیکن حریف اخراج شد.

بعد از این مصاحبه گوندوگان آرائوخو هم به او پاسخ داد و در مصاحبه‌ای گفت این را درست نمی‌داند که بعد از باخت و حذف تیم یک بازیکن هدف گرفته شود. رسانه‌های اسپانیایی از تنش و حتی دودستگی در رختکن بارسا به دلیل مصاحبه‌های این دو بازیکن خبر می‌دادند.

کادنا کوپا دقایقی پیش خبر داد که امروز در رختکن بارسا جلسه آشتی‌کنان بین گوندوگان و آرائوخو در حضور همه بازیکنان انجام شده و کدورت‌ها برطرف شده است. بر اساس این گزارش گوندوگان برای بازیکنان بارسا صحبت کرده و گفته است که آرائوخو را هدف نگرفته و قصد اهانت به او را نداشته است.

این صحبتهای گوندوگان در حالی مطرح شده که او در مصاحبه معروفش به صراحت به آرائوخو طعنه زد و گفت او نباید مرتکب خطا می‌شد چرا که تراشتگن درون دروازه آماده بود تا توپ را مهار کند.

در گزارش کادنا کوپه ادعا شد که بعد از صحبتهای گوندوگان و آشتی‌کنان او و آرائوخو، سرخی روبرتو به عنوان کاپیتان بارسا در رختکن صحبت کرده و پیام اتحاد را مخابره کرده است:" هیچ مشکل و تنش داخلی در بارسا نیست. ما یک خانواده‌ایم. یک خانواده متحد".

مشکل گوندوگان و آرائوخو حل شد / آشتی‌کنان در بارسا: فقط گل و شیرینی کم بود 2