چهارشنبه 4 مهر 1403

مصاحبه جذاب بلینگام بعد از صعود رئال / درسی که کاراگر گرفت: هیچوقت به جود تکه نینداز!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مصاحبه جذاب بلینگام بعد از صعود رئال / درسی که کاراگر گرفت: هیچوقت به جود تکه نینداز!

جود بلینگام بعد از تساوی دیشب رئال مقابل لایپزیش و صعود به یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ با طرز لباس پوشیدن هموطنش جیمی کاراگر شوخی جالبی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب در برنابئو مقابل لایپزیش به تساوی 1-1 دست یافت و با توجه به پیروزی 1-0 در خانه حریف به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد. جود بلینگام مثل همیشه نقش مهمی در این صعود داشت.

بلینگام که بعد از صعود رئال و بازی خوبش کاملا خوشحال و سرحال بود در پایان بازی صحبت‌های جذابی با شبکه سی‌بی‌اس داشت. گی‌یم بالاگه که در کنار زمین از طرف این شبکه با بلینگام صحبت می‌کرد به او گفت جیمی کاراگر، کارشناس پخش زنده مسابقه، بارها به خاطر لباسهای بلینگام به او طعنه زده و جود بلافاصله با حاضرجوابی خاصی به انتقادهای کاراگر پاسخ داد.

بلینگام به گی‌یم بالاگه گفت:" خود تو که امشب عالی هستی رفیق. ولی درباره جیمی، بگذار بگویم که من بعضی از لباس‌های او را دیده‌ام و خیلی مطمئن نیستم چیزی از مد و لباس سر در بیاورد. فکر کنم بهتر است به او برای لباس خریدن توصیه کنی و راهنمایش باشی".

جیمی کاراگر که در استودوی سی‌بی‌اس شاهد این مصاحبه بود با شنیدن صحبتهای بلینگام از خنده منفجر شد و گفت:" جود معرکه است. باورکردنی نیست. مگر نه؟"

بلینگام که دیشب پاس گل حیاتی رئال را به وینیسیوس جونیور داد تا معمار صعود تیمش باشد از زمان پیوستن به رئال در تابستان گذشته تا اینجا در 31 مسابقه 20 گل به ثمر رسانده است.

مصاحبه جذاب بلینگام بعد از صعود رئال / درسی که کاراگر گرفت: هیچوقت به جود تکه نینداز! 2