یک‌شنبه 1 مهر 1403

مصدومیت ترسناک: ترشتگن را با برانکارد بردند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مصدومیت ترسناک: ترشتگن را با برانکارد بردند!

مارک آندره تراشتگن، سنگربان بارسلونا با مصدومیت شدیدی در آخرین دقیقه نیمه نخست مقابل ویارئال روبرو شد و از زمین خارج شد‌.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم ترین مصاف های هفته ششم رقابت های لالیگا، دیدار جذاب بارسلونا و ویارئال در نیمه نخست با برتری 2-1 شاگردان هانسی فلیک به پایان رسید.

مهم ترین اتفاق نیمه اول این بازی، در آخرین دقیقه وقت های طلف شده رقم خورد. جایی که مارک آندره تراشتگن دروازه بان بارسلونا با مصدومیت شدید مشکوک به پارگی رباط صلیبی روبرو شد و جای خود را به ایناکی پنیا داد‌.

تراشتگن در این صحنه روی ارسال کرنر بلند یاران ویارئال برای جمع کردن توپ روی هوا پرید و پس از برخورد نسبتا شدید با مدافع ویارئال با یک فرود سخت مواجه شد و سپس شدیدا از درد به خود پیچید. مداوای کادر پزشکی بارسا روی او چند دقیقه ای در زمین طول کشید و سپس خیلی سریع توسط برانکارد با چشمانی اشکبار از زمین خارج شد تا با آمبولانس به بیمارستان منتقل شود.

این اتفاق در حالی رقم خورد که تراشتگن بعد از عملکرد ضعیف مقابل موناکو در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا، مورد هجمه شدید هواداران بارسلونا قرار گرفته بود و اکثریت آنها درخواست جدایی دروازه بان تیم ملی آلمان از تیم محبوبشان را داشتند‌.

مصدومیت ترسناک: ترشتگن را با برانکارد بردند! 2
مصدومیت ترسناک: ترشتگن را با برانکارد بردند! 3