یک‌شنبه 15 مهر 1403

مصدومیت سروش رفیعی جدی نیست

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
مصدومیت سروش رفیعی جدی نیست

مصدومیت سروش رفیعی جدی نیست و او می‌تواند در بازی بعدی پرسپولیس تیمش را همراهی کند.

بازی دیروز چندان بر وفق مراد پرسپولیسی‌ها پیش نرفت و آن‌ها با وجود پیروزی سه امتیازی در آخرین دقایق سه بازیکن موثر خود را به خاطر مصدومیت از دست دادند. هرچند که شرایط سروش رفیعی قابل مقایسه با کنعانی زادگان و اورونوف نیست.

همان طور که پیش تر خبر دادیم، محمدحسین کنعانی و اوستون اورونوف دو ستاره ملی پوش پرسپولیس به دلیل کشیدگی عضلات در بازی روز گذشته مقابل چادرملو مصدوم شده و غیبت آن‌ها در بازی با السد قطعی به نظر می‌رسد. این در شرایطی است که سروش رفیعی نیز در دقایق پایانی نیمه دوم بعد از یک برخورد سخت روی زمین افتاد و به خاطر ضربه شدیدی که به آشیل او خورده بود از درد به خودش می‌پیچید.

رفیعی بعد از برخورد با بازیکن حریفی چنان از درد به خودش پیچید و فریاد می‌کشید که پیش بینی می‌شد مصدومیت او سنگین بوده و این‌هافبک خلاق چند هفته را از دست خواهد داد اما واقعیت این است که شرایط او به مراتب بهتر از اورونوف و کنعانی بوده و خلاف پیش بینی‌ها مشکل حادی ندارد. طبق آخرین استعلامی که از کادرپزشکی پرسپولیس گرفتیم شماره 7 تکنیکی و باتجربه سرخ‌ها که نقش ویژه ای در میانه میدان این تیم بازی می‌کند، در آن برخورد دچار ضرب دیدگی شده و مشکل او جدی نیست. از این رو رفیعی می‌تواند در تمرینات پرسپولیس شرکت کرده و برای بازی با السد نیز در صورت صلاحدید گاردو به میدان برود.

 

از میان اخبار

گرد و خاک دوباره مهدی قایدی در امارات

سهراب بختیاری‌زاده در استقلال ماندنی شد

واکنش گاریدو به مصدومیت عجیب اوستون اورونوف

واکنش وکیل علیرضا بیرانوند به رای صادره