پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

مصدومیت طولانی‌مدت / تمرین در چمن مصنوعی کار دست هافبک میلان داد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مصدومیت طولانی‌مدت / تمرین در چمن مصنوعی کار دست هافبک میلان داد

اسماعیل بن‌ناصر، ستاره میلان، در تمرینات تیم ملی الجزایر دچار مصدومیت شده است.

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل بن‌ناصر، هافبک میلان، ممکن است به دلیل مصدومیتی که در تمرینات تیم ملی الجزایر به آن دچار شده، تا سه ماه از میادین دور باشد. الجزایر در بیانیه‌ای تأیید کرد که بن‌ناصر در جلسه تمرینی اخیر دچار مشکل جسمی نامشخصی شده و قرار است برای ارزیابی بیشتر و درمان به میلانلو بازگردد.

الجزایر در حال آماده‌سازی برای مسابقه مقدماتی جام ملت‌های آفریقا مقابل لیبریا بود که قرار است سه‌شنبه شب برگزار شود. تیم در زمین چمن مصنوعی تمرین می‌کرد، زیرا قرار است در این بازی نیز روی چمن مصنوعی بازی کنند و قرار بر این شده بود که تیم برای عادت کردن به شرایط چند جلسه‌ای را به این شکل تمرین کند. گزارش‌های اسکای اسپورت ایتالیا حاکی از آن است که بن‌ناصر دچار پارگی درجه سوم عضله ساق پا شده که احتمالاً او را تا سه ماه از میادین دور نگه می‌دارد.

به دلیل نوع مصدومیت، حدود شش هفته طول می‌کشد تا عضله بهبود یابد و سپس می‌توان تمرینات فیزیکی روی پا را آغاز کرد.در بهترین حالت، این بازیکن 26 ساله می‌تواند در حدود دو و نیم ماه دیگر در دسترس باشد. بن‌ناصر قطعاً بازی‌های آینده مقابل ونتزیا، لیورپول و اینتر را از دست خواهد داد و ممکن است همچنین بازی‌های سری A مقابل ناپولی، یوونتوس و آتالانتا و همچنین بازی‌های لیگ قهرمانان مقابل بایر لورکوزن، کلوب بروژ و رئال مادرید را نیز از دست بدهد.