یک‌شنبه 1 مهر 1403

مصدومیت فوق وحشتناک بازیکن جنوا (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مصدومیت فوق وحشتناک بازیکن جنوا (عکس)

در جریان مصاف ونتزیا و جنوا در هفته پنجم رقابت های سری آ، یک مصدومیت دلخراش روسلان مالینوفسکی به وجود آمد.

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی از روز دوم هفته پنجم رقابت های سری آ، عصر امروز تیم های ونتزیا و جنوا به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان ونتزیای میزبان با نتیجه 2-0 از سد جنوا گذشت و به نخستین سه امتیاز فصلش رسید.

نکته جالب توجه و البته بسیار دردناک این بازی، مصدومیت شدید روسلان مالینوفسکی هافبک 31 ساله جنوا در دقیقه 50 بازی بود. در حالی که بازی با تساوی بدون گل در جریان بود، ارسال یک توپ زمینی از سمت راست زمین جنوا توسط بازیکنان ونتزیا با تکل خوب هافبک اوکراینی جنوا در محوطه جریمه این تیم همراه شد. این تکل نسبتا ساده از سوی این بازیکن منجر به شکسته شدن مچ پای راستش به شدید ترین شکل ممکن شد. طوری که بازی برای دقایق نسبتا طولانی متوقف شد و این بازیکن توسط آمبولانس سریعا به بیمارستان منتقل شد.

آنطور که از این تصویر پیداست و طبق گزارش رسانه های مطرح ایتالیایی، بنظر می‌رسد این بازیکن این فصل را به طور کامل از دست داد و در خوش بینانه ترین حالت حداقل یک سال از میادین دور خواهد بود.

مالینوفسکی از سال 2019 با پیوستن به آتالانتا راهی سری آشد و از فصل گذشته به عضویت جنوا در آمد. مصدومیت دردناک مالینوفسکی در حالی اتفاق افتاد که او از ابتدای فصل تاکنون در تمام بازی های تیمش به میدان رفته بود و جزو نفرات تاثیر گذار آلبرتو جیلاردینو تا اینجای مسابقات به حساب می‌آمد.

مصدومیت فوق وحشتناک بازیکن جنوا (عکس) 2
مصدومیت فوق وحشتناک بازیکن جنوا (عکس) 3