یک‌شنبه 8 مهر 1403

مصدومیت نگران‌کننده ستاره بایرن / شوک به بایرن: نکند هری کین مثل رودری بشود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مصدومیت نگران‌کننده ستاره بایرن / شوک به بایرن: نکند هری کین مثل رودری بشود!

هری کین در دقایق پایانی دیدار بایرن مقابل لورکوزن مصدوم شد و لنگ لنگان زمین را ترک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دقایق پایانی بازی حساس بایرن مونیخ و بایر لورکوزن با بدترین خبر ممکن برای باواریایی‌ها همراه بود: مصدومیت هری کین.

دیدار قهرمان و نائب‌قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا در نیمه اول دو گل داشت و آندریخ ابتدا برای لورکوزن و پاولوویچ برای بایرن گلزنی کردند.

نیمه دوم با تساوی بدون گل تا دقیقه 82 ادامه داشت تا اینکه اتفاقی افتاد که بایرن را وحشت‌زده کرد. چند دقیه قبل ونسان کمپانی دو تعویض انجام داده و کنراد لایمر و لروی سانه را راهی زمین کرده بود، ولی او فکرش را هم نمی‌کرد که مهاجم انگلیسی‌اش را از دست خواهد داد.

هری کین در حالی مصدوم شد که در حال انجام وظایف دفاعی بود. در جریان یک حمله سریع لورکوزن هری کین تا نزدیکی محوطه جریمه خودی به عقب برگشته بود. او برای قطع توپ روی پای فریمپونگ رفت و ناگهان به زمین افتاد. تصاویر آهسته نشان می‌داد فریمپونگ نقشی در مصدومیت او نداشته و هری کین زمانی که پایش را زمین می‌گذارد، آسیب می‌بیند و در ادامه پای مخالف او برخوردی با فریمپونگ دارد.

درحالی‌که بایرن مشغول ضدحمله بود داور در سوت خود دمید و کادر پزشکی بایرن به سرعت وارد زمین شد. هری کین اما قادر به ادامه بازی نبود و لنگ لنگان زمین را ترک کرد. هواداران بایرن با دل‌نگرانی منتظر دریافت خبرهای جدید از میزان مصدومیت ستاره انگلیسی هستند.

مصدومیت نگران‌کننده ستاره بایرن / شوک به بایرن: نکند هری کین مثل رودری بشود! 2
مصدومیت نگران‌کننده ستاره بایرن / شوک به بایرن: نکند هری کین مثل رودری بشود! 3