جمعه 28 اردیبهشت 1403

مصلح مقابل تراکتور قصد خودنمایی داشت

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مصلح مقابل تراکتور قصد خودنمایی داشت

شایان مصلح یکی از باانگیزه‌ترین بازیکنان ذوب‌آهن در دیدار روز جمعه مقابل تراکتور بود.

به گزارش ورزش سه، مدافع چپ ذوبی‌ها در حالی که تعداد زیادی از هم‌تیمی‌های سابقش در پرسپولیس در خطوط مختلف تراکتور آرایش یافته بودند، در این مسابقه نمایش خوبی از خود نشان داد و یک‌بار هم می‌توانست دروازه حریف را روی یک ارسال کرنر و با ضربه سری که او با پیشانی به توپ زد، باز کند.

مصلح البته چندان خوش شانس نبود و ضربه سرش با اختلاف بسیار کم از روی دروازه حسین پورحمیدی به اوت رفت تا نام او در بین گلزنان این مسابقه درج نشود. او در پایان مسابقه، از انگیزه زیادش برای این دیدار گفت و علت این موضوع را به مذاکره‌اش با تراکتور و نپیوستنش یه این باشگاه دانست؛ انگار که مذاکراتی جدی با او صورت گرفته اما در نهایت وی را نخواستند و او می‌خواسته در این مسابقه با گلزنی نشان بدهد تراکتوری‌ها در عدم جذبش اشتباه کرده‌اند.

جالب اینکه تراکتور در این فصل مدافعان چپ مختلفی را در اختیار داشته است؛ از سعید آقایی و محمد نادری تا سعید کریم آذر که دفاع چپی آینده‌دار و جوان است و البته تک گل ذوب‌آهن پس از برخورد به پای او وارد دروازه تراکتور شد.

مصلح که امسال زیر نظر ربیعی فصل موفقی را در ذوب‌آهن پشت سر می‌گذارد، در پرسپولیس، سپاهان و گل‌گهر بازی کرده و شاید بدش نمی‌آمد در یک باشگاه پرطرفدار دیگر مثل سپیدرود و پرسپولیس به کارش ادامه بدهد.

در تراکتور، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، محمد نادری و مهدی عبدی از هم‌تیمی‌های سابق مصلح محسوب می‌شوند. البته مصلح تنها چند ماه بعد از ورود عبدی به تیم بزرگسالان اردوی سرخپوشان را ترک کرد.

مصلح مقابل تراکتور قصد خودنمایی داشت 2