سه‌شنبه 3 مهر 1403

مصمم و باانگیزه‌ایم / پیولی: اگر میلان واقعی باشیم، یوونتوس را می‌بریم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مصمم و باانگیزه‌ایم / پیولی: اگر میلان واقعی باشیم، یوونتوس را می‌بریم

استفانو پیولی، مربی میلان، معتقد است که بازی فردا برابر یوونتوس ارزشی فراتر از سه امتیاز دارد و گفت که تیمش باانگیزه و مصمم برای پیروزی است.

به گزارش "ورزش سه"، فردا در سن سیرو، میلان در دیداری حساس میزبان یوونتوس از هفته نهم سری آ ایتالیاست. میلان با 17 امتیاز در رده پنجم جدول است و یوونتوس با چهار امتیاز کمتر، در رده هفتم قرار دارد. دیدار میلان و یوونتوس تحت هر شرایطی حساس و جذاب است و این بازی به خصوص برای یوونتوس اهمیت فراوانی دارد. میلان هم پس از شکست 3-0 از چلسی به این بازی رسیده و به پیروزی در این بازی نیاز مبرم دارد.

استفانو پیولی، مربی میلان، در نشست خبری این بازی گفت:«این بازی هم سه امتیاز دارد ولی برخی بازی ها ارزش و اهمیتی بالاتر از سه امتیاز دارند. برای این بازی انگیزه زیادی داریم و شکست مقابل چلسی را فراموش کرده ایم. برابر چلسی، میلان واقعی نبودیم و همه باید خودمان را مسئول بدانیم هرچند مقصر اصلی شکست مثل همیشه مربی است. فردا فرصت خوبی برای جبران داریم.»

پیولی در مورد وضعیت تئو هرناندز گفت:«او دیروز با تیم تمرین کرد و اگر آماده باشد، فردا به میدان خواهد رفت.»

شرایط بد خط دفاعی میلان:«در بازی های اخیر گل های زیادی دریافت کرده ایم و چلسی هم از اشتباهات ما بهترین استفاده را برد. باید در بازی های بعدی در کارهای دفاعی تمرکز بیشتری داشته باشیم و همه تلاش‌مان را خواهیم کرد اشتباهات بازی با چلسی تکرار نشوند. بازیکنانم دیروز خسته بودند ولی در همه آنها انگیزه و جدیت را برای بازی فردا می بینم.»

پیولی در پایان گفت:«اگر مثل میلان واقعی بازی کنیم و اشتباهات فاحش نداشته باشیم، می توانیم یوونتوس را شکست دهیم. باید برنامه های تاکتیکی‌مان را به درستی در زمین پیاده کنیم. یوونتوس در سری آ شرایط خوبی ندارد با این حال انتقادات از آلگری منصفانه نیستند. او مربی بزرگی است.»

مصمم و باانگیزه‌ایم / پیولی: اگر میلان واقعی باشیم، یوونتوس را می‌بریم 2