سه‌شنبه 3 مهر 1403

مطمئن باش مجانی نمی‌روم / قولی که کیلیان امباپه به الخلیفی داد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مطمئن باش مجانی نمی‌روم / قولی که کیلیان امباپه به الخلیفی داد

کیلیان امباپه قول داده که حتی اگر قراردادش را تمدید نکند نیز رایگان باشگاه را ترک نخواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیروز لوپاریزنی ادعا کرد که قطر نمایندگانی را به پاریس فرستاده تا درباره تمدید با امباپه و اطرافیانش صحبت کنند. هفته گذشته پس از رویارویی کیلیان با ناصر الخلیفی، خوش‌بینی نسبت به تمدید او در پاری سن ژرمن حاکم شد و با ایجاد فضای صمیمیت در مذاکرات، پاریس تصور می‌کند بتواند بازیکن را برای تمدید طولانی مدت نیز راضی کند. اتفاقی که هنوز مشخص نیست رخ خواهد داد یا خیر. امباپه پس از یک ماه با کسب اجازه از باشگاه به تمرینات برگشت و در دومین بازی فصل پی اس جی تک گل تیمش را نیز به تولوز زد.

طبق ادعای مارکا، کیلیان امباپه به ناصر الخلیفی قول داده است که بدون پرداخت غرامت برای پاری سن ژرمن، این تیم را ترک نخواهد کرد. او اینگونه رضایت باشگاه برای بازگشت به تمرینات را گرفت.

رامون آلوارز، روزنامه نگار مارکا، دراین مورد گفت:«امباپه تا سال 2024 قرارداد دارد و قصد تمدید ندارد اما قول داده که اگر در یک سال پیش رو خودش را برای سال های بیشتر به باشگاه متعهد نکند نیز قبل از اتمام قراردادش (30 ژوئن 2024) خواهد رفت تا از انتقالش به باشگاه مبلغ مناسبی برسد.»

آلوارز ادامه داد: «اگر کیلیان امباپه در مذاکرات پیش رو به باشگاه بگوید که قصد تمدید ندارد، سناریوی فروش قوت بیشتری پیدا می کند. او قبلا چندین پیشنهاد تمدید را در ماه های اخیر رد کرده است. رئال هیچ پیشنهادی ارائه نخواهد کرد، مگر اینکه از پاریس درخواست مستقیم بشود. رئال همچنان منتظر تماس از پاریس است.»

مطمئن باش مجانی نمی‌روم / قولی که کیلیان امباپه به الخلیفی داد 2
مطمئن باش مجانی نمی‌روم / قولی که کیلیان امباپه به الخلیفی داد 3