سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

معارفه امباپه روی استیج تیلور سوئیفت

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
معارفه امباپه روی استیج تیلور سوئیفت

برگزاری کنسرت تیلور سوئیفت در سانتیاگو برنابئو به انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید کمک زیادی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما تیلور سوئیفت می‌تواند تاثیر زیادی در انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید داشته باشد. این ملی‌پوش فرانسوی در آستانه انتقال به اسپانیا قرار دارد.

همان‌طور که اوضاع پیش می‌رود، این ستاره فرانسوی قراردادش با پاری سن ژرمن رو به اتمام است. امباپه قرار است در تابستان بازیکن آزاد شود و اینطور به نظر می‌رسد که به غیر از رئال مادرید مقصد دیگری ندارد.

برای خرید و معرفی یک کهکشانی جدید، باشگاه رئال مادرید مایل است که یک مراسم مجلل برای معرفی امباپه برگزار کند. از این رو قرار است سوئیفت در تور اسپانیا دو کنسرت در تاریخ 29 و 30 می در سانتیاگو برنابئو برگزار کند.

زیرساخت‌ها و امکاناتی که برای این کنسرت‌ها ایجاد می‌شود، می‌تواند در مراسم معارفه امباپه به هواداران رئال هم مورد استفاده قرار بگیرد. این بازیکن 25 ساله به صراحت گفته که می‌خواهد تا زمان شروع یورو 2024 در 14 ژوئن، هرگونه مشکل باقی مانده در مورد آینده خود را برطرف کند.

به گزارش مارکا، رئال مادرید قصد دارد از حضور تیلور سوئیفت در پایتخت اسپانیا استفاده کند، چون با حضور او پای چهره‌های سرشناس دیگری هم به مادرید باز می‌شود. همچنین حضور سوئیفت در صورت صعود رئال مادرید به فینال چمپیونزلیگ که در ورزشگاه ومبلی برگزار می‌شود، کمکی به آن‌ها خواهد بود.

معارفه امباپه روی استیج تیلور سوئیفت 2