شنبه 31 شهریور 1403

معضل جدید در سری آ / تخفیف تمام شد: مالیات 100 درصدی رم برای سردار

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
معضل جدید در سری آ / تخفیف تمام شد: مالیات 100 درصدی رم برای سردار

از ابتدای سال 2024 تمام باشگاه های ایتالیایی برای خریدهای جدید خود دیگر مشمول 50 درصد تخفیف مالیاتی نخواهند بود.

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال ایتالیا با قانون کرشیتا خداحافظی کرد. قانونی که به باشگاه‌هایش در خریدهای خارجی کمک می کرد. از سال 2019، بازیکنانی که از کشورهای دیگر وارد سری آ می شدند، برای حداقل دو سال تقریباً 50 درصد تخفیف در مالیات خود دریافت می کردند. این کمک بزرگی برای باشگاه ها بود که ده ها میلیون یورو از دستمزد ناخالص ستاره های خارجی را پس انداز می کردند.

همانطور که 'گاتزتا دلو اسپورت گزارش می دهد، در قانون جدید سال 2024، دولت ایتالیا ورزشکاران حرفه ای را از تخفیف مالیات حذف خواهد کرد. از اول ژانویه، مالیات ها برای همه تازه واردان به حالت قبل از 2019 باز می گردد. در واقع بازیکنانی که در دو سال گذشته ساکن ایتالیا نبوده اند، دیگر مانند گذشته شامل تخفیف و معافیت مالیاتی نخواهند شد.

به این ترتیب خریدهای جدیدی مانند مارکوس تورام، پاوارد (اینتر)، لوفتوس چیک، پولیشیچ، رایندرز، چوکووزه (میلان)، وه‌آ (یوونتوس)، لیندستروم (ناپولی) نیز مشمول قانون جدید خواهند شد. با این حال روملو لوکاکو که چند سالی است در فوتبال ایتالیا بازی می کند، همچنان می‌تواند از مزایای قانون قبلی استفاده کند. خبر خوب برای رم که البته باید برای دستمزد سردار آزمون، عوار و اندیکا بیشتر هزینه کند.

این یک ضربه بزرگ برای باشگاه‌ها و مدیران ورزشی است که مجبور به تغییر برنامه‌های خود برای بازار زمستان و تابستان 2024 خواهند بود.

معضل جدید در سری آ / تخفیف تمام شد: مالیات 100 درصدی رم برای سردار 2
معضل جدید در سری آ / تخفیف تمام شد: مالیات 100 درصدی رم برای سردار 3
معضل جدید در سری آ / تخفیف تمام شد: مالیات 100 درصدی رم برای سردار 4