چهارشنبه 13 تیر 1403

معمای سرقت مشاعات ساختمانی در دولت آباد حل شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
معمای سرقت مشاعات ساختمانی در دولت آباد حل شد

سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مشاعات ساختمانی رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان ری قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 167 دولت آباد با انجام اقدامات تخصصی فنی و کاربردی هویت سارقان و مخفیگاه وی را در یکی از محلات دولت آباد شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم نسبت به دستگیری افراد اقدام و اموال مسروقه شامل تعدادی دوچرخه، پمپ آب‌های صنعتی و... به ارزش حدودی سه میلیارد ریال از مخفیگاه سارقان کشف که در ابتدا منکر سرقت شدند و پس از انتقال به کلانتری و مواجهه با مدارک و مستندات ارائه شده توسط ماموران چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به 12 فقره سرقت مشاعات ساختمانی اعتراف نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی اعزام که با قرار مناسب روانه زندان شدند و تحقیقات در جهت شناسایی دیگر جرائم که از سوی متهمان دستگیر شده متصور بوده در دست اقدام می‌باشد.

سرهنگ "طرهانی" در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا اطلاع از فعالیت افراد مشکوک، موضوع را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع رسانی نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی