یک‌شنبه 15 مهر 1403

مقصد باورنکردنی مهاجم سابق رئال: لیگ مالزی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مقصد باورنکردنی مهاجم سابق رئال: لیگ مالزی!

خسه رودریگز با امضای قراردادی به عنوان بازیکن آزاد به باشگاه جوهور دارالتعظیم در لیگ مالزی پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، خسه یکی از بازیکنانی بود که در آکادمی رئال مادرید رشد کرد و بسیاری منتظر تماشای درخشش او در تیم اول رئال بودند و این بازیکن توانست در 63 بازی هم با پیراهن تیم اول به میدان برود و 13 گل هم برای این تیم به ثمر رساند.

با این حال، شرایط مطابق میل او پیش نرفت و این بازیکن پس از مصدومیتی بسیار سخت و طولانی در نهایت در سال 2016 تصمیم گرفت که رئال مادرید را ترک کند و با امضای قراردادی راهی پاری سن ژرمن شد تا حضور در فوتبال فرانسه را هم تجربه کند، اما مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدت باعث شد که نتواند در این تیم هم بدرخشد.

او در طول چند سال گذشته بارها به صورت قرضی در تیم‌های مختلف بازی کرد و آخرین حضورش در فوتبال اروپا در سال 2023 در ترکیب سمپدوریا بود و امروز در اقدامی غیر منتظره تصمیم گرفت که راهی فوتبال مالزی شود و قراردادی را به عنوان بازیکن آزاد با باشگاه جوهور دارالتعظیم با دستمزد سالانه 700 هزار یورویی امضا کرد.

خسه در حالی در سن 31 سالگی به لیگ مالزی رفته که بسیاری معتقد بودند که این بازیکن می‌تواند یکی از ستاره‌های درخشان رئال مادرید باشد، اما زندگی حرفه‌ای او به شکل دیگری پیش رفت تا حالا فرسنگ‌ها از سانتیاگو برنابئو و فوتبال اروپا فاصله داشته باشد.

مقصد باورنکردنی مهاجم سابق رئال: لیگ مالزی! 2