چهارشنبه 18 مهر 1403

مقصد جدید: پوگبا هم‌تیمی مهاجم جنجالی می‌شود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مقصد جدید: پوگبا هم‌تیمی مهاجم جنجالی می‌شود

باشگاه مارسی یکی از مقصدهای احتمالی برای بازگشت پل پوگبا به دنیای فوتبال خواهد بود و او این فرصت را دارد تا بار دیگر در کنار میسون گرینوود به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا در چند ماه گذشته به دلیل مثبت شدن آزمایش دوپینگش پس از یکی از دیدارهای یوونتوس و محرومیت چهار ساله تعیین شده از سوی کمیته بین المللی ضد دوپینگ در هیچ دیداری به میدان نرفته اما حالا دادگاه عالی ورزش این حکم را نقض کرده و به 18 ماه کاهش داده است.

به این ترتیب، این ستاره فرانسوی تنها چند ماه دیگر باید از میادین دور باشد و این فرصت را خواهد داشت که از مقطع پایانی فصل جاری بار دیگر در زمین حضور پیدا کند اما مدیران باشگاه یوونتوس دیگر تمایلی به ادامه همکاری با او ندارند و انتظار می‌رود که قرارداد آنها به زودی با توافقی دو طرفه فسخ شود.

تا چند روز اخیر نام باشگاه متفاوتی در کنار نام این بازیکن به گوش رسیده و حتی گفته می‌شد که این احتمال وجود دارد که او راهی اینترمیامی شود تا در کنار لیونل مسی به میدان برود، اما حالا پاتریس اورا می‌گوید که با مدیران باشگاه مارسی صحبت کرده است تا برای به خدمت گرفتن او اقدام کنند.

این ستاره سابق تیم ملی فرانسه در این باره گفت: "فکر می‌کنم به احتمال 99 درصد ما دیگر پوگبا را با پیراهن یوونتوس نخواهیم دید. باید از این مرحله عبور کنیم. من با مهدی بن عطیه تماس خواهم گرفت تا در این زمینه اقدام کند و به پوگبا بگوید که درهای این باشگاه به روی او باز است."

بن عطیه در حال حاضر مدیر ورزشی باشگاه مارسی است و باید دید که آیا این باشگاه به صورت جدی برای به خدمت گرفتن پوگبا اقدام خواهد کرد تا او بتواند بار دیگر در کنار گرینوود که سابقه بازی با او در منچستریونایتد را داشت در این تیم به میدان برود.

مقصد جدید: پوگبا هم‌تیمی مهاجم جنجالی می‌شود 2