جمعه 8 تیر 1403

مقصد یحیی گل محمدی و بیرانوند یکی شد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
مقصد یحیی گل محمدی و بیرانوند یکی شد

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، یحیی گل‌محمدی فصل آینده به فولاد بازخواهد گشت. همچنین خبرهایی درباره پیوستن علیرضا بیرانوند به این تیم به گوش می رسد. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، یحیی گل‌محمدی فصل آینده به فولاد بازخواهد گشت. همچنین خبرهایی درباره پیوستن علیرضا بیرانوند به این تیم به گوش می رسد. به گزارش عرشه آنلاین، یحیی گل‌محمدی بعد از یک نیم فصل دوری از فوتبال قرار است برای فصل بعد دوباره به...

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، یحیی گل‌محمدی فصل آینده به فولاد بازخواهد گشت. همچنین خبرهایی درباره پیوستن علیرضا بیرانوند به این تیم به گوش می رسد.

به گزارش عرشه آنلاین، یحیی گل‌محمدی بعد از یک نیم فصل دوری از فوتبال قرار است برای فصل بعد دوباره به فوتبال بازگردد. سرمربی سابق پرسپولیس مذاکرات خوبی با فولاد انجام داد و با این تیم برای عقد قراردادی دو ساله به توافق رسید.

یحیی که سابقه بازی برای فولاد را هم در کارنامه دارد، قرار است به زودی کارش را در فولاد شروع کند. او حتی لیست بازیکنان مدنظرش را هم به مدیران فولاد داد تا آن‌ها اقدامات لازم را برای جذب بازیکنان مدنظر یحیی انجام دهند. اما قرارداد گل‌محمدی با تیم جدیدش چقدر است؟

شنیده‌های ما حاکی از آن است که توافق یحیی با فولاد برای یک فصل با مبلغ 25 میلیارد تومان انجام شده و برای سال دوم هم مقداری افزایش خواهد داشت.

منبع: خبرآنلاین هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

مقصد یحیی گل محمدی و بیرانوند یکی شد 2