جمعه 15 تیر 1403

مناظره جلیلی و پزشکیان یک بازنده داشت

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
مناظره جلیلی و پزشکیان یک بازنده داشت

مناظره امشب شاید برنده‌ای نداشت اما یک بازنده داشت مناظره امشب شاید برنده‌ای نداشت اما یک بازنده داشت برترین‌ها نوشت مناظره امشب شاید برنده‌ای نداشت، عصبانیت جلیلی و ابهام پزشکیان، هر دو را در موقعیتی متوسط قرار داده بود، آن به زعم نظرات کاربران شبکه‌های اجتماعی باز هم به آن اوج مدنظر نرسیدند، یکی نوشته بود انگار مناظره میان شهید رییسی و روحانی است، بس که هر دو نفر نماینده تفکرات دیگران...

مناظره امشب شاید برنده‌ای نداشت اما یک بازنده داشت

برترین‌ها نوشت مناظره امشب شاید برنده‌ای نداشت، عصبانیت جلیلی و ابهام پزشکیان، هر دو را در موقعیتی متوسط قرار داده بود، آن به زعم نظرات کاربران شبکه‌های اجتماعی باز هم به آن اوج مدنظر نرسیدند، یکی نوشته بود انگار مناظره میان شهید رییسی و روحانی است، بس که هر دو نفر نماینده تفکرات دیگران هستند!

شاید اوج مناظره آنجا بود که پزشکیان گفت: "60درصد مردم رای ندادند، یعنی هر دوی ما را قبول ندارند" به هر حال مطمئنا شور مشارکت و عشق به تعیین سرنوشت مردم را پای صندوق خواهد آورد فقط ای کاش عملکرد صداوسیما کمی معتدل‌تر میشد، امشب اگر فقط یک بازنده داشت، آن کسی نبود جز مجری مناظره و کلیت صداوسیما که به گمان برخی کاربران جانبدارانه عمل کردند. اینجا صد البته که بحث حمایت از این و آن نیست، اما حتی برخی هواداران جلیلی هم از عملکرد صداوسیما شاکی شدند که تا حد زیادی علیه پزشکیان بوده است. در ادامه نگاهی داریم به آرای موجود در شبکه‌های اجتماعی.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

مناظره جلیلی و پزشکیان یک بازنده داشت 2