چهارشنبه 18 مهر 1403

منافی: حرف بیرانوند سنگین بود / هیئت مدیره باید شفاف‌سازی کند

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
منافی: حرف بیرانوند سنگین بود / هیئت مدیره باید شفاف‌سازی کند

بازیکن پیشین پرسپولیس تأکید کرد، هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس باید در مورد اظهارات علیرضا بیرانوند، شفاف‌سازی کند.

- اخبار ورزشی -

جواد منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد پرسپولیس در شش بازی گذشته اظهار داشت: وقتی تیمی با تغییر کادر فنی مواجه می‌شود، باید به سرمربی جدید زمان داد تا تفکراتش را در تیم جا بیندازد. گاریدو در شروع کارش نتایج خوبی گرفته و کسب 14 امتیاز از شش بازی فوق‌العاده است. گایدو از همان ابتدا نشان داد که یک مربی بی‌حاشیه است، وارد بازی‌های خاص نمی‌شود و علاقه‌ای هم به انجام صحبت‌های حاشیه‌ای ندارد. هواداران هم از عملکرد پرسپولیس راضی هستند، البته این تیم در لیگ قهرمانان آسیا باید بهتر نتیجه بگیرد تا شانس صعود به مرحله حذفی را از دست ندهد.

مأموریت هیئت مدیره پرسپولیس به درویش درباره پرونده بیرانوند

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس مشکل فنی خاصی دارد یا خیر، یادآور شد: فکر می‌کنم پرسپولیس بعد از بازی با الاهلی به تدریج کمی اُفت کرد. اشکالاتی وجود دارد که قطعاً کادر فنی روی آنها کار خواهد کرد. فاصله بین خط هافبک و دفاع کمی مسئله‌ساز است و از طرفی فکر می‌کنم پرسپولیس هنوز با مشکل گلزنی در خط حمله مواجه است. لوکاس ژوائو، علیپور و آل‌کثیر هر سه مهاجمان خوبی هستند و امیدوارم آنها در بحث گلزنی هم خیلی بهتر از این عمل کنند. اگر پرسپولیس در این زمینه مشکل داشته باشد قطعاً کار سخت‌تر خواهد شد.

بیرانوند: برای الحاقیه 5 میلیارد به هیئت مدیره پرسپولیس دادم!

منافی در واکنش به اظهارات علیرضا بیرانوند در پایان دیدار تراکتور - فولاد خوزستان نیز خاطر نشان کرد: او با صراحت گفت که برای اضافه شدن الحاقیه به قراردادش به هیئت مدیره پرسپولیس رشوه داده است و حتی گفت که فیلم هم دارد. او حرف بزرگ و سنگینی زد و حالا هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس باید در این زمینه به صورت کامل شفاف‌سازی کند و بگوید که چه اتفاقاتی رخ داده است. پرسپولیس باشگاه کوچکی نیست و هواداران حق دارند بدانند در ماجرای بیرانوند چه اتفاقاتی رخ داده است.