شنبه 21 مهر 1403

منتفی شدن حضور بازیکن اروگوئه‌ای در صنعت‌نفت

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
منتفی شدن حضور بازیکن اروگوئه‌ای در صنعت‌نفت

حضور سوسا بازیکن اهل اروگوئه در تیم صنعت نفت آبادان به دلیل عدم همکاری باشگاه اروگوئه‌ای منفی شد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از تساوی بدون گل برابر فولاد بود که سرمربی صنعت نفت از حضور دو بازیکن خارجی در این تیم خبر داد. رضا پرکاس در نشست خبری بعد از آن دیدار گفت: کار جذب یکی از آنها تکمیل شده است و به آبادان که برگردم این موضوع را پیگیری می‌کنم. تلاش داریم در 48 ساعت آینده برای ایشان بلیت تهیه کنم تا به ایران سفر کنند. یکی از بازیکنان ما اهل اروگوئه است و در لیگ این کشور بازی می‌کند و حتی 3 روز پیش نیز یک پاس گل داد. او بازیکن آماده‌ای است و به محض حضور در آبادان، می‌تواند برای تیم به میدان برود و نیازی به بدنسازی ندارد.

این بازیکن که سوسا نام داشت، مدنظر پرکاس قرار گرفته بود و حتی طرفین به توافقات اولیه ای نیز رسیده بودند اما به دلیل آنچه که عدم همکاری باشگاه اروگوئه‌ای عنوان شده بود، حضور سوسا در ایران منتفی شد.

در اطلاعیه آبادانی ها که در این خصوص منتشر شده، آمده است: در حالی که باشگاه صنعت نفت آبادان تمامی مراحل قانونی از جمله تایید شدن فنی توسط سرمربی، اقدام جهت اخذ ویزای کار و مذاکرات نهایی مالی با این بازیکن را طی کرده بود جذب این بازیکن بدلیل عدم همکاری باشگاه اروگوئه‌ای که سوسا در حال حاضر عضو آن است به سرانجام نرسید.

باشگاه صنعت نفت آبادان در چند روز گذشته پیشرفت قابل توجه ای در مذاکرات با سوسا و باشگاه اروگوئه ای داشت اما در لحظات پایانی باشگاه فعلی این بازیکن بدلیل مصدوم و اخراج شدن بازیکنانش و همچنین تاثیرگذار بودن سوسا در بازی های این تیم از صدور رضایت نامه این بازیکن سر باز زد.