جمعه 28 اردیبهشت 1403

منهول های خطر ساز در کمین شهروندان سی سخت + تصاویر

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
منهول های خطر ساز در کمین شهروندان سی سخت + تصاویر

ابتدای جاده کمربندی سی سخت از توابع شهرستان دنا جنب شرکت گاز منهول های خطر ساز در اوقات مختلف شبانه روز سبب تهید سلامت شهروندان شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس منهول فاضلاب بسیار خطرناک ابتدای جاده کمربندی سی سخت جنب شرکت گاز خطراتی برای مردم ایجاد کرده است.

خیابان های سی سخت پر است از دست اندازی و چاله چوله هایی که روزانه رمق خودروها را می‌گیرد و کمتر کسی در سی سخت پیدا می کنید که از وضعیت خیابان های شهر راضی باشد.

زخم کنده کاری های رها شده بر پیکر خیابان های شهر سی سخت خودنمایی می کند و اداراتی که به منظور مختلف خیابان را کنده کاری کرده و سپس رها می کنند و پس از پیگیر رسانه ای نیز پاسکاری می کنند که وظیفه خود را بر دوش دیگری می اندازند.

در خیابان های اصلی شهر سی سخت که تردد بالایی در آن صورت می گیرد یا سرعت گیرهای کوه مانند و یا چاله های نافرم وجود دارد که زیبنده این شهر زیبا نیست، بخصوص جاده کمربندی سی سخت که وضعیتی نا مطلوب پر از پستی و بلندی دارد.

هرچند زلزله بهمن ماه 99 به زیرساخت های مختلف آسیب فراوان وارد کرد اما ترمیم چاله های اینچنینی که در جاده کمربندی مشاهده شده است دیگر بهانه زلزله را نمی پذیرد. تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

انتهای پیام /

منهول های خطر ساز در کمین شهروندان سی سخت + تصاویر 2
منهول های خطر ساز در کمین شهروندان سی سخت + تصاویر 3