یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

منچستر پولش را دور ریخت / بدترین خرید تاریخ یونایتد: افتضاح 95 میلیونی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
منچستر پولش را دور ریخت / بدترین خرید تاریخ یونایتد: افتضاح 95 میلیونی

بدون گل زده و پاس گل در فصل جاری، آنتونی 95 میلیون یورویی، نشان داده که می توان به او لقب بدترین خرید تاریخ منچستریونایتد را داد.

به گزارش "ورزش سه"، ستاره برزیلی در منچستریونایتد در معرض طرد مطلق قرار گرفته چرا که در کل فصل در لیگ برتر، هیچ گلی نزده و پاس گل نیز نداده است.

او حالا ثابت کرده که یکی از بدترین خریدهای تاریخ منچستریونایتد است. آنتونی که دو فصل پیش با رقمی نزدیک به 100 میلیون یورو از آژاکس خریده شد، عملا در سطح یک بازیکن معمولی فوتبال نیز نشان نداده است.

این برزیلی توسط اریک تن هاخ نیز طرد شده است. از آغاز سال 2024، او تقریبا هیچ مشارکتی در بازی های تیم نداشته است. در 6 بازی لیگ برتر، در 2 بازی او حتی به زمین بازی نرفت و در 3 بازی دیگر در وقت های اضافه راهی میدان شد. حتی مصدومیت های متعددی که یونایتد در منطقه تهاجمی داشته، باعث نشده او دقایقی بیشتری نصیبش شود.

در غیاب هویلوند و مارسیال، عمری فورسون جوان جلوتر از آنتونی در ترکیب قرار گرفت. این بازیکن جوان مقابل فولام از ابتدا کار را شروع کرد ولی آنتونی فقط یک دقیقه بازی کرد. در تمام سال 2024 او رکورد ضعیف 49 دقیقه در چهار بازی را به دست آورده است.

صفر گل در 20 بازی این فصل در لیگ برتر. او فقط یک گل را در جام حذفی جشن گرفته است. آنتونی سال قبل هم درخشان نبود (4 گل در 25 بازی، 10 گل در تمام مسابقات)، اما متعهدتر و پویاتر به نظر می رسید.

حالا او سراب بازیکنی است که در تابستان 2022 برای یونایتد 95 میلیون یورو هزینه داشت. صفر گل و صفر پاس گل در این فصل برابر 24 گل و 22 پاس گلی که در آخرین فصل حضورش در آژاکس آمستردام ثبت کرده بود.

منچستر پولش را دور ریخت / بدترین خرید تاریخ یونایتد: افتضاح 95 میلیونی 2
منچستر پولش را دور ریخت / بدترین خرید تاریخ یونایتد: افتضاح 95 میلیونی 3