یک‌شنبه 17 تیر 1403

من بی‌باشگاه هستم نه بی‌کار / تونی کروس: من را جزء آمار بی‌کارها حساب کردند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
من بی‌باشگاه هستم نه بی‌کار / تونی کروس: من را جزء آمار بی‌کارها حساب کردند!

تونی کروس در مصاحبه با پادکست برادرش به گزارش اخیر روزنامه بیلد واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس فردا با پیراهن تیم ملی آلمان مقابل کشوری بازی می‌کند که سالها است وطن دوم او بوده است: اسپانیا.

هر بازی‌ای که آخرین دیدار آلمان در این تورنمنت باشد به معنای آخرین بازی فوتبال تونی کروس خواهد بود. او پیش از این با فوتبال خداحافظی کرد ولی تونی زمانی توپ را برای همیشه بوسیده و کنار خواهد گذشت که یورو 2024 برای آلمان تمام شود. کروس دوست دارد این پایان با بالای سر بردن جام قهرمانی باشد ولی فردا ممکن است اسپانیا به این رویا پایان بدهد.

تونی کروس از روز دوشنبه این هفته رسما بدون باشگاه است چرا که قرارداد او با رئال مادرید در آن تاریخ به پایان رسید.

او امروز در مصاحبه با پادکست برادرش به یک گزارش در روزنامه آلمانی بیلد واکنش نشان داد. این روزنامه تیتر زده بود که آیا کروس از این لحظه جزئی از جمعیت بی‌کار آلمان به حساب می‌آید؟

فلیکس، برادر تونی کروس، در شروع این مصاحبه گفت:"تونی، تو در حال حاضر بدون باشگاهی". تونی کروس در پاسخ به روزنامه بیلد طعنه زد و گفت:" خدا را شکر که گفتی بدون باشگاه نه بی‌کار! اینطوری آدم حس بهتری می‌گیرد. فکر کنم حواس‌شان نبود که حداقل تا آخر تورنمنت بی‌کار نیستم".

برادر تونی کروس در ادامه گفت: "ولی یک جا خواندم که تو ممکن است به اولین فوتبالیست آلمانی‌ای تبدیل بشوی که قهرمان اروپا می‌شود ولی باشگاه ندارد". کروس گفت:" آره، هر چند درباره‌اش فکر نکرده بودم". فلیکس کروس به برادرش قوت قلب داد و گفت:" ولی باز هم جایی خواندم که بیمه‌ات برقرار است پس لازم نیست نگران باشی".

اشاره برادر تونی کروس به این است که در آلمان همه فوتبالیست‌های ثبت‌شده حتی بعد از بازنشستگی تحت پوشش بیمه فدراسیون قرار دارند.

من بی‌باشگاه هستم نه بی‌کار / تونی کروس: من را جزء آمار بی‌کارها حساب کردند! 2