دوشنبه 30 مهر 1403

من مقصر اخراج ژاوی نیستم / پپ درهای بارسلونا را بست: نه، بر نمی‌گردم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
من مقصر اخراج ژاوی نیستم / پپ درهای بارسلونا را بست: نه، بر نمی‌گردم

پپ گواردیولا هرگونه احتمال بازگشت به بارسا در پایان همکاری‌اش با منچسترسیتی را رد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، امروز دوشنبه در جریان مسابقات گلف "Legends Trophy"، مسابقات گلفی که منحصراً توسط فوتبالیست‌های سابق برگزار می‌شد و خودش اسپانسر آن است، پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

اولین سوال این بود: «آیا درهای بارسا برای آینده بسته است؟» سوالی که پپ انتظارش را داشت چرا که اخیرا ادعا شده بود او در پایان فصل بعد سیتی را ترک خواهد کرد و برخی شروع به رویاپردازی در مورد بازگشتش به بارسا کرده اند.

پپ که بین سال های 2008 تا 2012 مربی بارسا بود و با این تیم 17 جام گرفت، پاسخ داد: «بله، بسته است. ما اکنون بزرگتر شده ایم.»

او همچنین در مورد برکناری ژاوی هرناندز و مقایسه‌ای که بین آنها در مورد سبک بازی وجود دارد، حرف زد. بسیاری به ژاوی برای اینکه سبک بازی او شبیه به سبک بازی بارسای پپ نبود، انتقاد می کردند: «به شما اطمینان می دهم که تقصیر من نیست. هر اتفاقی که ممکن است رخ داده باشد تقصیر من نیست، من شاید 14 سال است که از بارسلونا دور هستم و در این زمینه من نباید مظنون باشم. من این مقایسه ها را اصلا درک نمی کنم.»

علاوه بر این، پپ توصیه کرد که مردم در مورد هانسی فلیک صبور باشند: «برای فلیک بهترین ها را آرزو می کنم. باید به او کمک کنند و زمان بدهند. او باید با سبک بازیکنانی که دارد، سازگار شود.»

مورد برناردو و کانسلو

از پپ در مورد انتقال احتمالی برناردو سیلوا به بارسا نیز سوال شد و او جواب داد: «ما هیچ تماسی از بارسا یا هیچ باشگاه دیگری برای برناردو دریافت نکرده ایم. او بازیکن فوق العاده ای است و امیدوارم در منچسترسیتی، کنار ما بماند.»

پپ در مورد احتمال ادامه حضور قرضی کانسلو در بارسا یا انتقال دائمی او نیز پرسیدند: «سیتی و بارسا در این مورد مذاکره خواهند کرد. کانسلو بازیکن ماست و اگر توافقی حاصل نشود، باید در پیش فصل برگردد. اگر بخواهد در بارسلونا بماند و باشگاه ها موافقت کنند، دوباره در بارسا ادامه خواهد داد.»

من مقصر اخراج ژاوی نیستم / پپ درهای بارسلونا را بست: نه، بر نمی‌گردم 2
من مقصر اخراج ژاوی نیستم / پپ درهای بارسلونا را بست: نه، بر نمی‌گردم 3
من مقصر اخراج ژاوی نیستم / پپ درهای بارسلونا را بست: نه، بر نمی‌گردم 4