پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

من هم باشم جواب می دهم / خشم آنچلوتی: اوضاع وینیسیوس غیرقابل تحمل شده!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
من هم باشم جواب می دهم / خشم آنچلوتی: اوضاع وینیسیوس غیرقابل تحمل شده!

کارلو آنچلوتی شدیدا از واکنش ها علیه وینیسیوس انتقاد کرد و گفت هیس دادن او کاملا طبیعی بود.

به گزارش "ورزش سه"، رئال فصل جدید را با شکست آتالانتا و فتح سوپرجام اروپا شروع کرد ولی در لالیگا از پنج بازی اول خود دو تساوی داشته و 4 امتیاز از بارسای صدرنشین عقب است.

رئال فردا در خانه و در اولین روز لیگ قهرمانان جدید میزبان اشتوتگارت است.

کارلو آنچلوتی در مورد اینکه چقدر تیم برای شروع خوب هیجان‌زده است، گفت: «مثل همیشه. انگیزه و اشتیاق تیم بالاست. شوری که باعث شده ما به جایگاهی ویژه در این رقابت‌ها برسیم و همچنان می‌خواهیم به قدرت‌نمایی ادامه دهیم. لیگ قهرمانان برای رئال مادرید خاص است و سعی می‌کنیم تا پایان برای قهرمانی رقابت کنیم.»

شرایط بلینگام چطور است؟ «بلینگام خوب است، مثل شوآمنی و میلیتائو، هرچند که امروز تمرین نکرد، زیرا به یک روز بیشتر برای ریکاوری نیاز داشت. شرایط تیم در مجموع خیلی خوب است.»

هیس دادن وینیسیوس به هواداران سوسیداد: «این یک واکنش طبیعی به یک عمل بسیار زشت بود. به او توهین می‌کردند و هیچ‌کس نمی‌توانست آن را تحمل کند. به من هم توهین شود، جواب می‌دهم. هیس دادن وینیسیوس به‌خاطر اتفاقات روی سکوها طبیعی بود.»

آیا بازنشستگی کروس بیشترین آسیب را به تیم وارد کرده است؟ «این یک موضوع تمام شده و فراموش شده است. بیایید به حال و آینده فکر کنیم. کروس را نمی‌توان جایگزین کرد، اما آنهایی که داریم هم خیلی خوب کار کرده‌اند. همانطور که همیشه بازی خوبی انجام داده‌اند.»

ماموریت مهاجمان چیست؟ «کاری که باید انجام دهند، گل زدن است. هر بازیکنی در زمین نقش خودش را دارد. اگر مهاجم بیشتر از مدافع دفاع کند، یعنی مشکل داریم. اگر دروازه‌بان توپ‌های بیشتری را نسبت به یک هافبک دفاعی لمس کند، یعنی یک جای کار ایراد دارد. مهاجم باید گل بزند و البته که سطح بازی ما نیز باید بهتر شود.»

وینیسیوس آن روز در ورزشگاه سوسیداد چه شنید؟ «از وقتی مربی رئال شده‌ام، رفتارها علیه وینیسیوس غیر قابل تحمل‌تر شده‌اند. سوت‌ها را می‌فهمم ولی واکنش وینی هم طبیعی بود. آنها این کار را انجام می‌دهند زیرا وینی یک خطر بالقوه است و سعی می‌کنند حواس او را پرت کنند.»

آیا نگران سطح بارسلونا هستید؟ «بارسا رقیبی است که ما به آن احترام می‌گذاریم، مانند اتلتیکو یا ویارئال که خوب کار می‌کنند. ما برای همه احترام یکسانی قائل هستیم.»

تیم در کجا نیاز به بهبود سطح کیفی دارد؟ «الان می‌توانستیم دو امتیاز دیگر هم داشته باشیم، اما در جایی هستیم که می‌خواستیم. یک قهرمانی در همین اول فصل کسب کردیم و با این همه مصدوم، شرایط تیم از نظر من خوب است و بهتر خواهیم شد. تازه در ابتدای فصل هستیم.»

تیم‌های شانس قهرمانی: «همان همیشگی‌ها حتی الان که شکل برگزاری عوض شده است. رئال مادرید نیز مثل همیشه در میان مدعیان است. فصل قبل تمام شده و این داستانی متفاوت است. می‌خواهیم یک بار دیگر به فینال برسیم.»

تیمی بهتر از سال گذشته: «ما ناچو و کروس، دو بازیکن مهم خودمان را از دست دادیم و البته خوسلو را. در ازای آن، یکی از بهترین بازیکنان جهان یعنی امباپه آمد. آیا ما تیمی بهتر از سال گذشته داریم؟ من اینطور فکر می‌کنم.»

وضعیت میلیتائو چطور است؟ «ادر امروز تمرین نکرد زیرا فکر کردیم که به او یک روز استراحت بدهیم. فردا او 100 درصد خواهد بود.»

من هم باشم جواب می دهم / خشم آنچلوتی: اوضاع وینیسیوس غیرقابل تحمل شده! 2
من هم باشم جواب می دهم / خشم آنچلوتی: اوضاع وینیسیوس غیرقابل تحمل شده! 3
من هم باشم جواب می دهم / خشم آنچلوتی: اوضاع وینیسیوس غیرقابل تحمل شده! 4