پنج‌شنبه 3 آبان 1403

من هم هوادار خیبر هستم؛/ مورایس: انگار در خانه خودم هستم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
من هم هوادار خیبر هستم؛/ مورایس: انگار در خانه خودم هستم

ژوزه مورایس در مصاحبه خبری پیش از مصاف با خیبر خرم آباد با حس و حال متفاوتی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش برابر گل گهر در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: بعد از ظهر همه بخیر و بعد از ظهر تنها بانوی هم که اینجا حضور دارد بخیر.

او سپس به بیان یک داستان پرداخت: وقتی پرواز ما فرود آمد اتفاق عجیبی برایم رخ داد. نمی‌دانم چیست ولی وقتی به این شهر رسیدم حس خاصی پیدا کردم و دلیل آن را نمی‌دانم. اما حس خوبی دارم. می‌توانم بگویم طبیعی هم هست. من دیدم که باشگاه خیبر خرم‌آباد به لیگ برتر صعود کرد و دیدم که مردم چقدر خوشحال و شاداب بودند از این صعود. آن حسی که به من دست داد وقتی داشتم از فرودگاه به سمت هتل می‌رفتم مثل این می‌ماند که این شهر خیلی با من اخت گرفته است. به نظر می‌رسد که شما اینجا برای خوشحالی همه چیز را دارید. زیاد نیست کم هم نیست. شاید به نظر نیاید ولی چیزی که من دیدم واقعی بود. بازاری که رد شدم، جاهایی که دیدم، مغازه‌هایی که باز بودند. همه مردم خوشحال بودند و و این حس را به من داد که انگار در خانه خودم هستم. یک جورایی خیلی ساده ولی در عین حال واقعی است. در این شهر انگار همه مثل خانواده هستند و انگار همه همدیگر را می‌شناسند. این حسی که شما به من دادید مثل این می‌ماند که شما یکی هستید برای همه. مقداری عجیب و غریب بود ولی این واقعاً حسی بود که پس از ورود به این شهر به من دست داد و واقعاً خوشحالم. خوشحالم برای آشنایی که به دست آوردم و برای همه شما آرزوی موفقیت می‌کنم.

او سپس با شوخی ادامه داد: اصلا یادم رفت درباره به بازی صحبت کنم‌. فکر می‌کنم که ازی خوبی خواهد بود من این حس را دارم که می‌توانیم این این بازی را با هم به اشتراک بگذاریم. فکر می‌کنم این حس در استادیومم باشد و همان حسی که در شهر دیدم و از من استقبال کردند در استادیوم هم وجود خواهد داشت و فکر میکنم بازی خوبی خواهیم دید. این حس را درک کردم. و این را باید بگویم که من هوادار خیبر هستم.