پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

مهاجم بارسا از مصدومیت اولمو خوشحال است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مهاجم بارسا از مصدومیت اولمو خوشحال است!

مصدومیت دنی اولمو و دوری چند هفته‌ای او از میادین به سود آنسو فاتی خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، اولمو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال از لایپزیش جدا شد و به بارسلونا پیوست و خیلی زود توانست به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شود و عملکرد خوبی را در ترکیب این تیم به نمایش بگذارد تا نشان دهد که اصرار مدیران این باشگاه برای جذب او بی‌دلیل نبوده است.

اما این بازیکن در جریان بازی شب گذشته برابر خیرونا مصدوم شد و گفته شده است که حداقل بین چهار تا پنج هفته در ترکیب این تیم غایب خواهد بود که خبر بسیار بدی برای این تیم و خصوصا هانسی فلیک خواهد بود اما به نظر می‌رسد که این اتفاق به سود یکی از بازیکنان بارسا خواهد بود.

آنسو فاتی حالا از مصدومیت برگشته و آماده است تا بار دیگر به میدان برود. همه چیز حاکی از این است که نام او در فهرست دیدار برابر موناکو در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا قرار خواهد گرفت و احتمالا بازی برابر ویارئال بهترین زمان ممکن برای بازگشت او به ترکیب این تیم خواهد بود.

فران تورس هم در این بازی غایب خواهد بود و با توجه به غیبت دنی اولمو، فاتی این فرصت را خواهد داشت که بار دیگر توانایی‌هایش را با پیراهن بارسا به نمایش بگذارد و ثابت کند که شایستگی حضور در این تیم را دارد.

مهاجم بارسا از مصدومیت اولمو خوشحال است! 2