شنبه 14 مهر 1403

مهدی گودرزی و داریوش شجاعیان:/ یک دهه اختلاف سن اما با انگیزه مشترک مقابل استقلال!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مهدی گودرزی و داریوش شجاعیان:/ یک دهه اختلاف سن اما با انگیزه مشترک مقابل استقلال!

مهدی گودرزی و داریوش شجاعیان بازیکنان کلیدی هوادار مقابل استقلال خواهند بود.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی گودرزی و داریوش شجاعیان دو بازیکن تیم فوتبال هوادار هستند که با انگیزه‌های خاص مقابل استقلال به میدان خواهند رفت و تلاش می‌کنند تا در این مسابقه توانایی‌های خود را به رخ بکشند.

گودرزی جوان‌ترین بازیکن ترکیب سپاهان و داریوش شجاعیان باتجربه‌ترین بازیکن این تیم است که شرایط جالبی دارند، گودرزی در نقل و انتقالات تابستانی در یک قدمی حضور در استقلال قرار گرفت، اما در نهایت این انتقال انجام نشد و داریوش شجاعیان سابقه حضور در این باشگاه را داشته است و حتی زمزمه بازگشت او به جمع آبی‌ها مطرح شده بود، اما هر دو بازیکن در تیم خود باقی ماندند و امروز کار سختی مقابل هافبک‌های استقلال خواهند داشت.

این دو بازیکن که از حدود 11 سال اختلاف سنی دارند در کنار هم از بازیکنان کلیدی هوادار هستند که بازیسازی و کنترل میانه میدان تیم خود را در اختیار دارند و با توجه به حضور بازیکنان باکیفیتی که در خط میانی استقلال حضور دارند، این دو بازیکن باید بهترین روز فوتبالی خود را پشت سربگذارند تا تیم‌شان شانس کسب امتیاز داشته باشد.

این مسابقه از دقایقی دیگر در ورزشگاه شهدای شهرقدس آغاز خواهد شد و باید دید شاگردان مهدی رحمتی برای این مسابقه چه عملکردی خواهند داشت.