یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

مهلت شرکت در جشنواره تلاوت‌های تقلیدی تا 7 بهمن تمدید شد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
مهلت شرکت در جشنواره تلاوت‌های تقلیدی تا 7 بهمن تمدید شد

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس مهلت نام‌نویسی و ارسال آثار به نخستین جشنواره تلاوت‌های تقلیدی تا 7 بهمن‌ماه تمدید شد.

جشنواره بزرگ تلاوت‌های تقلیدی ویژه پسران 12 تا 17 و 17 تا 22 سال به همت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

جوانان و نوجوانان باید تلاوت‌های تقلیدی خود را در 2 یا 3 فراز (نفس) به تقلید از سبک‌های مشهور مصری را بمدت حداکثر 1 دقیقه و 30 ثانیه ضبط و در قالب فایل صوتی ارسال کنند.

به تلاوت‌های تصویری یا با زمانی بیش از یک دقیقه و سی ثانیه ترتیب اثر داده نخواهد شد، همچنین صدا باید طبیعی و بدون استفاده از هیچگونه افکت و سیستم صوتی باشد.

در این جشنواره 100 تا 150 میلیون تومان به شش نفر برتر هر رده سنی اهدا می‌شود. همچنین مبالغی بین 10 تا 15 میلیون تومان برای تمامی راهیافتگان به مرحله حضوری در نظر گرفته خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند تا 7 بهمن‌ماه آثار خود را از طریق درگاه اینترنتی https://mosabeghatoghaf.ir/telavat.aspx ارسال کنند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید تلاوت‌های تقلیدی جشنواره تلاوت‌های تقلیدی تلاوت اوقاف این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است