دوشنبه 2 مهر 1403

مهم این است که با برد ایتالیا صعود می‌کنیم / دالیچ در اوج عصبانیت: ساده است، خیلی کند هستیم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مهم این است که با برد ایتالیا صعود می‌کنیم / دالیچ در اوج عصبانیت: ساده است، خیلی کند هستیم!

زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، بعد از تساوی 2-2 مقابل آلبانی تیمش را به کند بازی کردن متهم کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کرواسی بعد از باخت تحقیرآمیز 3-0 مقابل اسپانیا در بازی اول خود در یورو امروز هم نمایش خوبی مقابل آلبانی نداشت و درحالیکه نیمه اول را 1-0 باخت و در اواخر بازی نتیجه را 2-1 کرد در نهایت با گلی که در ثانیه‌های پایانی دریافت کرد به تساوی 2-2 رضایت داد.

حالا صعود کرواسی به مرحله یک‌هشتم اگر چه غیرممکن نیست ولی دشوار شده است. آنها برای صعود حتما باید در بازی آخرشان در مرحله گروهی ایتالیا را شکست بدهند.

زلاتکو دالیچ که بعد از این دو بازی در کشورش با انتقادهای گسترده‌ای مواجه شده در پایان بازی مقابل آلبانی کاملا ناراحت و عصبانی بود و در اولین مصاحبه‌اش گفت کرواسی کند بود.

دالیچ گفت:" تحملش اصلا ساده نیست. بازی خیلی سختی بود و دو نیمه متفاوت داشت. ما در نیمه دوم خوب شدیم، برگشتیم و بهترین بازی خودمان را انجام دادیم. بچه‌ها خیلی تلاش کردند و انرژی گذاشتند تا بازی 2-1 بشود ولی در نهایت گل خوردیم. مهمترین مساله این است که حذف نشده‌ایم و همه چیز دست خودمان است. آنچه از تیم در نیمه دوم دیدم دلگرم‌کننده است. حالا باید به فکر ایتالیا باشیم. پیروزی در آن بازی باعث صعودمان می‌شود".

سرمربی کرواسی در پاسخ به علت تغییرات در ترکیب اصلی گفت:" می‌خواستیم در جناح‌ها برتری عددی داشته باشیم. ولی در نیمه اول خیلی کند بودیم و مشکلات زیادی داشتیم. هدف‌مان این بود که با این تاکتیک بتوانیم پتکوویچ را بارها و بارها در موقعیت قرار بدهیم ولی این نقشه نگرفت. علت باخت ما در بازی اول و تساوی در این بازی چیست؟ خیلی ساده است. ما خیلی کند هستیم".

چرا در نیمه اول اینقدر بد بودید؟ همینطور که گفتم خیلی کند و دست و پا چلفتی بودیم. پاسهای بی‌دلیل متعدد می‌دادیم. توپ را با کندی تمام به گردش درمی‌آوردیم و از هر نظر بد بودیم. ولی در نیمه دوم با اضافه شدن بازیکنان سریعتر کمی بهتر شدیم. باز هم می‌گویم ما خیلی کند بودیم".

مهم این است که با برد ایتالیا صعود می‌کنیم / دالیچ در اوج عصبانیت: ساده است، خیلی کند هستیم! 2