یک‌شنبه 8 مهر 1403

موتا: حتی از کسانی که بازی نکردند هم راضی‌ام!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
موتا: حتی از کسانی که بازی نکردند هم راضی‌ام!

تیاگو موتا، سرمربی یوونتوس، می‌گوید از عملکرد همه بازیکنانش، حتی آنهایی که بازی نکردند، در بازی مقابل جنوا راضی است.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در بازی امشب مقابل جنوا با نتیجه 3-0 به پیروزی رسید و به روند شکست‌ناپذیری‌اش در این فصل ادامه داد. موتا در این بازی چند بار سیستمش را تغییر داد تا بالاخره توانست سبک بازی مدنظرش را پیدا کند و پیروز بازی باشد.

موتا پس از بازب در نشست خبری درباره تغییرات تیمش در خط حمله گفت: «با حرکت به داخل، ییلدیز فضای بیشتری برای بازیکنان کناری ما ایجاد می‌کند و به همین دلیل این کار را انجام دادیم. این تغییر بیشتر با سیستم جنوا سازگار بود. همچنین باید درک کنیم که در زمین چه کاری باید انجام دهیم و این موضوع در نیمه دوم به وضوح بهتر بود. پس از به ثمر رساندن گل، طبیعی بود که جنوا مجبور به باز شدن و فشار بیشتر شود که این به ما فضاهای بیشتری برای ایجاد فرصت‌های گلزنی داد. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.»

موتا همچنین افزود: «خود بازیکنان هم می‌دانند چه چیزی برای تیم بهتر است. آنها در مورد اینکه چه کاری را انجام دهند صحبت کردند و کارهای خوبی انجام دادند. من از عملکرد همه راضی هستم، حتی کسانی که روی نیمکت بودند و هم‌تیمی‌هایشان را تشویق کردند. بدون حضور تماشاگران صدا و تلاش نیمکت‌نشینان ما بیشتر شنیده می‌شد.»

یوونتوس پس از سه تساوی 0-0 متوالی در سری A به یک پیروزی نیاز داشت و به نظر می‌رسید که این بازی نیز در نیمه اول کند و بدون گل به پایان برسد. با این حال، ولاهوویچ با تبدیل یک پنالتی به گل، طلسم گلزنی را شکست و سپس لحظاتی بعد با پاس تون کوپماینرز گل دوم را به ثمر رساند.

موتا درباره آمار گل نخوردن تیمش و همچنین عملکرد خوب در این فصل گفت: «این یک آمار جالب است، نشان می‌دهد که این تیمی مستحکم است و این عملکرد از مهاجمان شروع می‌شود که کمک می‌کنند. ما مدافعان قوی‌ای داریم، اما این یک تلاش تیمی است و ما به لطف تلاش همه بازیکنان که با هم کار کردند، کلین شیت کردیم.»

موتا سپس درباره ولاهوویچ گفت: «من او را به‌عنوان یک رهبر می‌بینم. او بسیار جنگنده است، در تمرینات و روز بازی تمام تلاشش را می‌کند. حتی اگر گل نزند من از عملکرد او بسیار خوشحال خواهم بود.»

موتا: حتی از کسانی که بازی نکردند هم راضی‌ام! 2