یک‌شنبه 1 مهر 1403

موتا: در مسیر درستی هستیم اما در گلزنی ایراد داریم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
موتا: در مسیر درستی هستیم اما در گلزنی ایراد داریم!

تیاگو موتا، سرمربی یوونتوس معتقد است تنها صعف تیمش خلق موقعیت در یک سوم زمین ناپولی بود و با این وجود از شرایط تیمش راضی است.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم ترین بازی های هفته پنج سری آ ایتالیا، یوونتوس و ناپولی در یک بازی کسل کننده به تساوی بدون گل رضایت دادند. جالب آنکه این سومین تساوی بدون گل بانوی پیر در سری آ بود. شاگردان تیاگو موتا حالا با دو برد و سه تساوی، با 9 امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفتن و فرصت پیشی گرفتن از ناپولی 10 امتیازی را از دست دادند.

تیاگو موتا سرمربی بیانکونری در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:" عملکرد خوبی داشتیم. به راحتی به یک سوم زمین ناپولی می‌رسیدیم اما در خلق موقعیت موفق ظاهر نشدیم. تیموتی وه آ عملکرد خوبی در نیمه دوم داشت و از او راضی هستم. سبک بازی او و دوشان ولاهوویچ متفاوت است و با توجه به شرایط بازی تصمیم گرفتیم وه آ را در نیمه دوم به زمین بفرستیم.

موتا درخصوص ناکامی یوونتوس در گلزنی طی سه بازی اخیر این تیم در سری آ و البته بسته ماندن دروازه تیمش برای پنجمین بازی متوالی اضافه کرد:" قطعا در مسیر درستی قرار داریم. در فوتبال راه های مختلفی برای گلزنی وجود دارد و باید با تمرینات بیشتر بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم. قطعا برای رسیدن به سه امتیاز به تلاش بیشتری در خط حمله نیاز است. طبیعتا از نتیجه راضی نیستم چرا که در هربازی فقط برای سه امتیاز به زمین می‌رویم. اینکه موقعیت چندانی به ناپولی ندادیم جزو نکات مثبت بازی امروز برای ما بود."

موتا در پایان در خصوص عملکرد وستون مک کنی در این بازی گفت:" او بازیکنی است که به خوبی فضاها را برای تیم حریف تنگ می‌کند و بازی خوانی خیلی خوبی دارد. همچنین در خط حمله نیز بسیار خوب اضافه شود و در کارهای تهاجمی هم کمک حال تیم است. بابت داشتن چنین بازیکنی بسیار خوشحالم."