دوشنبه 2 مهر 1403

موثرترین بازیکنان فصل فوتبال اروپا + عکس

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
موثرترین بازیکنان فصل فوتبال اروپا + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، فصل فوتبال اروپا در 2023-2022 به پایان رسید و منچسترسیتی توانست 3گانه تاریخی را بدست آورد و به هشتمین تیمی نام گیرد که توانسته هر 3 جام ممکن در یک فصل را بدست آورد.

ارلینگ هالند که نقشی اساسی در پیروزی‌های منچسترسیتی داشت با 56 گل و پاس گل، موثرترین بازیکن فوتبال اروپا در این فصل نام گرفت.

کیلیان امباپه که با پاری‌سن‌ژرمن به مقام قهرمانی در لیگ فرانسه رسید و توانست با تیم ملی نیز نایب قهرمان دنیا شود، با 54 گل و پاس گل در جایگاه دوم قرار گرفت.

هری کین با 40 گل و پاس گل به رده سوم رسید و لیونل مسی با 38 گل و پاس گل به جایگاه چهارم رضایت داد.

لواندوفسکی، محمد صلاح، مارکوس رشفورد، ویکتور اوسیمن، الکساندر لاکازت و کریم بنزما نیز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

امباپه و هالند به تنها ستارگانی در دنیای فوتبال در فصل کنونی بدل شدند که توانستند روی بیش از 50 گل اثرگذار باشند.

جدال کنونی هالند و امباپه باعث شده تا رقابت مسی و رونالدو دیگری ایجاد شود و همه از سلطه این 2 ابرستاره در سال‌های آتی صحبت کنند.

شنیده می‌شود، رئال مادرید خواهان جذب امباپه است و طبق گفته گواردیولا مشخص است این بازیکن راهی اسپانیا می‌شود و هیچ تیمی شانس برای جذب او ندارد.

باشگاه منچسترسیتی نیز تصمیم دارد پیشنهادی گران قیمت برای هالند به منظور تمدید قرارداد ارائه کند. دیلی‌میل گزارش داد که سیتی به هالند پیشنهاد داده که هفته‌ای 865 هزار پوند به او دستمزد بدهد.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید هالند ارلینگ هالند سیتی منچسترسیتی امباپه موثرترین بازیکنان فصل فوتبال اروپا فوتبال اروپا این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
موثرترین بازیکنان فصل فوتبال اروپا + عکس 2