سه‌شنبه 3 مهر 1403

موج ضد آتالانتا در ایتالیا: مربی نباید ساندویچ پرت کند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
موج ضد آتالانتا در ایتالیا: مربی نباید ساندویچ پرت کند!

رفتار جنجالی سرمربی آتالانتا بعد از شکست 2-0 مقابل میلان، در ایتالیا پر سر و صدا شده و او را با موجی گسترده از انتقادها مواجه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، میلان روز یکشنبه در ورزشگاه خانگی‌اش سن‌سیرو به مصاف آتالانتا رفت و موفق شد این تیم را 2-0 شکست دهد. اما رفتار عجیبی که سرمربی خشمگین آتالانتا در پایان این بازی داشت همچنان سوژه رسانه‌ها است و او را هدف موجی از انتقادهای شدید کرده است.

آتالانتا به این شکست چهارمین باخت خود در پنج مسابقه اخیرش را تجربه کرد و عصبانی بودن گاسپرینی، سرمربی این تیم، دور از انتظار نبود. زمانی که گاسپرینی در حال سوار شدن به خودروی شخصی خود بود تا رهسپار خانه شود با عده‌ای از هواداران میلان روبرو شد که برای او کری‌خوانی می‌کردند. رفتار گاسپرینی در این لحظات خبرساز شده است.

در تصاویر جدیدی که رسانه‌های ایتالیایی منتشر کرده‌اند سرمربی خشمگین آتالانتا ابتدا به هواداران میلان فحاشی کرده و سپس ساندویچی نیمه‌خورده را به سمت آنها پرتاب می‌کند. در این فیلم مشخص است که هواداران میلان به کنار خودروی گاسپرینی آمده و به او می‌گویند در تمام عمرش هیچ دستاوردی نداشته است.

آتالانتا در حال حاضر در وضعیتی شبه‌بحرانی به سر می‌برد. شاگردان گاسپرینی که در جام حذفی ایتالیا امیدهای زیادی داشتند در مرحله یک‌چهارم نهایی با شکست مقابل اینتر از دور رقابتها حذف شدند و در سری آ هم با شکست روز یکشنبه مقابل میلان به رتبه ششم سقوط کردند و حتی ممکن است در پایان فصل نتوانند سهمیه صعود به لیگ قهرمانان را به دست بیاورند.

موج ضد آتالانتا در ایتالیا: مربی نباید ساندویچ پرت کند! 2
موج ضد آتالانتا در ایتالیا: مربی نباید ساندویچ پرت کند! 3
موج ضد آتالانتا در ایتالیا: مربی نباید ساندویچ پرت کند! 4